Sexton mackor...

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

Jossan

..och än är jag inte färdig. :D

Blir helt galen på mig själv. I vanliga fall har jag noll aptit, äter nästan ingenting och blir mätt jättefort.

Nu har jag förvandlats till ett matmonster, som lämnar köket en halvtimme efter min sambo. Hungern GÅR inte att stå emot!
Iofs är det mycket (men inte enbart) nyttigt, har fått dille på frukt (mest apelsiner), havregrynsgröt och mörkt bröd och avskyr det mesta med socker i, så det förbättrar väl saken något. Men ändå!

Kanske borde jag lyssna på mig kropp, tänka att den vet bäst.

Eller också kanske jag borde stänga av elen i lägenheten och SLUTA ROSTA FLER MACKOR!


Hur går det för er andra?


Jag är i vecka 12, 13 på måndag (blev ändrad en vecka bakåt idag på UL, trodde jag var i 13, snart i 14) och har gått upp ett par kilo redan.
Lite beror på att jag slutade röka när jag fick veta, går upp ett par kilo då, men resten har jag helt klart ätit mig till.



Kram/



Josefine, två lingonmackor med ost senare....
 
Sv: Sexton mackor...

För mig har det gått lite upp och ner under graviditeten, i början var jag jättehungrig men nu har det vänt och jag måste se till att äta regelbundet för jag känner mig sällan hungrig... Så länge det är hyfsat nyttiga saker kan man unna sig lite.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Vetetrinären har konstaterat att mitt 25-åriga halvblodssto har en skada/inflammation i en tand efter en gammal tandfraktur. Hon äter...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 957
Övr. Barn Först, jag finns på detta forum under ett annat användarnamn, men väljer nu att vara anonym då jag dels inte pratat om allt detta med...
2
Svar
30
· Visningar
3 159
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Historien är rätt så lång, så var lite uthålliga! Min tik är 4,5 år gammal. I vintras så blev hon parad och mådde fruktansvärt dåligt...
Svar
16
· Visningar
3 746
Senast: SiZo
·
Övr. Katt Det vill sig inte riktigt med att introducera katt nummer tre. Y är en 12-årig kastrerad hane. Levt med sällskap hela livet minus två...
Svar
15
· Visningar
1 782
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp