Bukefalos 28 år!

SGI funderingar

Fille

Trådstartare
vad jag förstått så pausas mitt SGI om jag pluggar med studielån. Får jag över huvud taget jobba extra för att det ska pausas?
Och den viktigaste frågan, vad händer med mitt SGI och föräldrarpenning om jag får barn under studietiden? Har läst lite på försäkringskassans hemsida, men hittade inte riktigt svar på mina funderingar! Moderator får flytta tråden om den ligger fel, men la den här för att det nog finns fler föräldrar som fått barn under studietiden :)
 
Jag fick barn när jag precis gått klart min 4,5 år långa utbildning och mitt sgi grundades på det arbete jag hade innan jag studerade. Nu var jag iofs tjänstledig från det jobbet under hela studietiden så jag vet inte om det spelar in, men jag har både sommarjobbat och jobbat extra på andra arbetsplatser under tiden vilket inte påverkade sgi. Ring och hör med dem. Det finns så många omständigheter som inte passar i deras mall så det bästa är att ringa och fråga hur det skulel bli efter dina förutsättningar :).
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 924
Senast: lundsbo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 290
Senast: jemeni
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 845
Senast: fejko
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 628
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp