Sharpman????

Krans

Trådstartare
Hej, jag har aldrig varit in I en Sharpman butik. Vad tycker ni som handlat där? Dyrt? Billigt? Är hästskor förmånliga där?
 
Vad jag vet finns bara en Sharpmanbutik (i Mjölby), och jag har inte sett några hästskor där. De har för övrigt samma priser som går att se i deras webshop så vill du jämföra är det ju lätt ordnat. :)
 
Har för mig att jag läste i någon tråd att många tyckte att butiken hade blivit mycket sämre. Dåligt utbud etc. Men har ingen egen erfarenhet av den.
 
Det finns en butik och det är den utanför Mjölby 😊
Det är en väldigt stor butik men det är mycket jakt, fritid, hund och katt. Utbudet inom häst är inte jättestort men de har mycket fina ridkläder.
Vill du köpa hästskor får du åka till Mantorp.
 
Har för mig att jag läste i någon tråd att många tyckte att butiken hade blivit mycket sämre. Dåligt utbud etc. Men har ingen egen erfarenhet av den.

Förr var butiken ett himmelrike att besöka för en hästälskare. De hade ett stort sortiment, bla mycket sadlar.

Nu är det kläder, skor, inredning, jakt och hund/katt saker.
Annars finns väl det mesta men jag upplever att utbudet av varje sak är smalt, alla storlekar finns inte osv. Min upplevelse är att de inte ”hänger med” på vad som är poppis just nu.
Jag bor ett par mil ifrån men åker sällan dit. Väljer att handla på nätet i stället.
 
Förr var butiken ett himmelrike att besöka för en hästälskare. De hade ett stort sortiment, bla mycket sadlar.

Nu är det kläder, skor, inredning, jakt och hund/katt saker.
Annars finns väl det mesta men jag upplever att utbudet av varje sak är smalt, alla storlekar finns inte osv. Min upplevelse är att de inte ”hänger med” på vad som är poppis just nu.
Jag bor ett par mil ifrån men åker sällan dit. Väljer att handla på nätet i stället.
Det är väl just det att man väljer nätet istället, som gör att utbuden i butik blir sämre. Jag gör exakt likadant och tänker precis lika om min lokala ridsportsbutik. Och blir besviken när jag vill köpa typ kavaj eller stövlar och vill prova innan 😅
Då får man handla på hööks 😎
 

Liknande trådar

Mat OK... Göteborgs kex har flyttat från Kungälv till Riga för ett halvår sen. Det kan vi eventuellt leva med... men nu har butiker i min...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 842
Senast: Heddvig
·
Samhälle Titta så smart. För en introvert som inte vill ha personalen i hälarna skulle jag gärna handla i butiken och slippa bli stalkad
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 031
Senast: Monimaker
·
Kläder & Bli fin För drygt ett år sedan köpte jag fodrade leggings i en lokal butik. Nu är jag tillbaka dit och exakt inget passar. Allt är för långt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 252
Ekonomi & Juridik hej :D vi är 3 tjejer som ska dela på en häst när vi börjar gymnasiet om ett år (2 ska gå häst 1 ska gå hund) och vi ska göra en budget...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 883
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Trött
  • Hat
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp