Shetlanshingst

B

**BORTTAGEN**

Jag har nyligen köpt hingsten Gino RS 263 och undrar då givetvis vad folk tycker om denna hingst? har själv en avkomma efter honom som är mkt snygg. Finns det någon där ute som har avkommor efter honom och hur har dom blivit? stammade som ostammade avkommor....
 
Ska jag vara ärlig vet jag inte vem han är var inne på ponnysajten för att kolla om han var på bild där men det var han inte. Var han på generalmönstringen i år? Vet du hur många föl han har fått?? Har du varit inne på webstamboken för shettisar? där kan du får reda på en hel del det är bara att söka på Gino. www.shetlandsponnystam.com/main.asp
 
Sv: Shetlanshingst

Oj, så kul att höra av min Mascoth's pappa! Har en liten snygg shettis på 12 år i år som heter Mascoth och är e. Gino RS 263. Mamman är Filippa 1117.
Har du någon bild på Gino? Skulle vara roligt att ha. Min Mascoth är svart, ca 90 cm i mankhöjd och väldigt fin!
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 246
Senast: nexxa
·
Avel Ridsport har nyligen publicerat detta: Resultat från årets rådgivande bedömningar Lövsta har köpt in Racoon (Hero - De Niro), en...
17 18 19
Svar
365
· Visningar
45 021
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 887
Dressyr Det är ganska få topphästar som går ute i stora hagar med kompisar. De finns absolut men är verkligen inte vanligt. Är inte helt med på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 335

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp