Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
ingen aning tyvärr. jag vill åxå ha ett fast i stl 85cm. men det är då aldrig någon som tänker p åde riktigt små hästarna. finns knappt några saker att få tag på och får ma ntag på ett litet täcke så släpar sidrona i marken eftersom tillverkaren antagligen tänkt på en storhäst med väldigt långa men och extremt kort rygg. lika med träsnen. stortsett alla träns passande mini jagsett har haft en käkremm passande en storhäst. för att inte tala om hur många andra saker och finesser finns det till små hästar?? INGA NÄSTAN!!! det är nog meningen att man bara ska ha dem som gullegrisar ute i hagen endast utrustad i en för stor grimma som knappt håller å leda i... Börja tillverka mera saker för små hästar!!!!!
Juridik & Ekonomi
Jag har en vän som hamnat i en svår situation som jag vill försöka hjälpa, dels är hen allvarligt sjuk, (kan till och med vara dödligt)...
Hundavel & Ras Vi har en av den här typen i byn också. Tycker han även är betydligt mer lågställd än de långbenta man oftast ser. Han är jättefin, men...
Hästmänniskan Jag håller verkligen med, är så förvånad över avsaknaden av en kritisk diskussion. Mår illa av att vi svenskar ofta framhåller oss som...
Kläder & Bli fin Alltså, är det bara jag och maken?
Eller tycker ni också att många av de så populära runda skosnören som sitter på många skor måste...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.