Bukefalos 25 år!

Shettis hjälp.

R

RebeckaKihlberg

Jag letar med ljus och lykta efter ett typ tunnare ull/vanligt fleece täcke med gjordar på i stl. 95

Någon som vet var jag kan hitta ett?? :confused:

//Becky

M

mizz_perfect

ingen aning tyvärr. jag vill åxå ha ett fast i stl 85cm. men det är då aldrig någon som tänker p åde riktigt små hästarna. finns knappt några saker att få tag på och får ma ntag på ett litet täcke så släpar sidrona i marken eftersom tillverkaren antagligen tänkt på en storhäst med väldigt långa men och extremt kort rygg. lika med träsnen. stortsett alla träns passande mini jagsett har haft en käkremm passande en storhäst. för att inte tala om hur många andra saker och finesser finns det till små hästar?? INGA NÄSTAN!!! det är nog meningen att man bara ska ha dem som gullegrisar ute i hagen endast utrustad i en för stor grimma som knappt håller å leda i... Börja tillverka mera saker för små hästar!!!!! :devil:

Ulltäcke är bara att specialbeställa från Hansbo Sport, då kan du dessutom få välja färgkombination själv :D

R

RebeckaKihlberg

Hmm...mitt problem är oftast att täckena är för djupa i bogen...har lyckats hitta regntäcke + termo som passar....men jag får fortsätta leta.!!

//Becky

C

chilipop

Kolla på Börjes, dom hade nått täcke som passade min shettis ialla fall :smirk:

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver fylla på förrådet med insektstäcken i stl 95 till min knottkänsliga ponny. Det funkar bra med vanliga "flugtäcken" om det är...
Svar
6
· Visningar
403
Hundavel&Ras Hej... igen! Okej, nu är det så att jag har bestämt mig för att köpa hund, en vuxen hund. Jag har ju postat några trådar här på...
Svar
17
· Visningar
927
Kläder&Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 238
Hästmänniskan Okej så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Min bästa kompis medryttarhästar har nu blivit till salu och hon frågade mig om jag...
Svar
13
· Visningar
2 036

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Politik-poddar
  • Utslag
  • Vad gör vi? Del CXLIII

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur frusna är era hundar?
  • Placera kattlåda