Shettis hjälp.

R

RebeckaKihlberg

Jag letar med ljus och lykta efter ett typ tunnare ull/vanligt fleece täcke med gjordar på i stl. 95

Någon som vet var jag kan hitta ett?? :confused:

//Becky
 
ingen aning tyvärr. jag vill åxå ha ett fast i stl 85cm. men det är då aldrig någon som tänker p åde riktigt små hästarna. finns knappt några saker att få tag på och får ma ntag på ett litet täcke så släpar sidrona i marken eftersom tillverkaren antagligen tänkt på en storhäst med väldigt långa men och extremt kort rygg. lika med träsnen. stortsett alla träns passande mini jagsett har haft en käkremm passande en storhäst. för att inte tala om hur många andra saker och finesser finns det till små hästar?? INGA NÄSTAN!!! det är nog meningen att man bara ska ha dem som gullegrisar ute i hagen endast utrustad i en för stor grimma som knappt håller å leda i... Börja tillverka mera saker för små hästar!!!!! :devil:
 
Ulltäcke är bara att specialbeställa från Hansbo Sport, då kan du dessutom få välja färgkombination själv :D
 
Hmm...mitt problem är oftast att täckena är för djupa i bogen...har lyckats hitta regntäcke + termo som passar....men jag får fortsätta leta.!!

//Becky
 
Kolla på Börjes, dom hade nått täcke som passade min shettis ialla fall :smirk:
 

Liknande trådar

Utrustning Försöker hitta rätt sadelgjord till min lite känsliga ardenner, hade en ELT som satt bra, men tyvärr tyckte han att det rörde sig för...
2
Svar
20
· Visningar
1 060
Senast: kem
·
Hemmet Till barn i cykelvagn letar jag efter helt rätt filt och kastar ut frågan på universalforumet... ☺️ Jag föreställer mig en filt som är...
2
Svar
25
· Visningar
1 638
Senast: Tajger
·
Kläder & Bli fin Kära Buke! Jag vill ha en vinterkjol för att slippa ha byxor på mig hela tiden. Vet inte riktigt vilken stil jag söker men när jag letar...
Svar
5
· Visningar
531
Senast: MJLee
·
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 936

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp