Shettisens öron??

N

nallemaja69

Min shettis blir helt knasig o skakar i huvudet så fort man kommer åt öronen... Blir inte arg eller så, vänder bort huvudet så fort man bara kommer i närheten känns det som...men det ser ut som han verkligen tycker att det är hemskt när man rör dom??
Vad kan det va????
 
Sv: Shettisens öron??

Behöver inte vara något alls. Han kanske inte tycker om att du tar på öronen bara, jag har en som är likadan. Men det kan ju också vara tex öronsvamp.
 
Sv: Shettisens öron??

Min också. Han har dom väl skyddade med MASSOR med päls (lite sött då han är rakad annars :D ). Har din vart så tidigare? har det kommit plötsligt kan det ju vara nåt fel...annars är han nog bara rädd om öronen!
 

Liknande trådar

Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
2 967
Senast: Mabuse
·
Övr. Katt Hej, jag har tagit hand om en ung vildkatt som är ca 8 månader gammal. Vad jag vet har den levt ute hela ditt liv och aldrig haft någon...
Svar
13
· Visningar
1 118
Senast: Squie
·
Hästvård Hej, Hästen fullt frisk i övrigt men emellanåt de sista dagarna har han svullnat upp o blivit hård vid kinden.Ej öm. Se bild. Ingen...
Svar
8
· Visningar
1 290
Senast: FUNNY
·
Hästhantering Köpte en ny häst i veckan (unghäst). Den är inte jättehanterad men snäll. Kan lyfta hovarna utan problem osv. Den går på bete med mina...
2
Svar
23
· Visningar
3 597
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp