Shettisens öron??

N

nallemaja69

Min shettis blir helt knasig o skakar i huvudet så fort man kommer åt öronen... Blir inte arg eller så, vänder bort huvudet så fort man bara kommer i närheten känns det som...men det ser ut som han verkligen tycker att det är hemskt när man rör dom??
Vad kan det va????
 
Sv: Shettisens öron??

Behöver inte vara något alls. Han kanske inte tycker om att du tar på öronen bara, jag har en som är likadan. Men det kan ju också vara tex öronsvamp.
 
Sv: Shettisens öron??

Min också. Han har dom väl skyddade med MASSOR med päls (lite sött då han är rakad annars :D ). Har din vart så tidigare? har det kommit plötsligt kan det ju vara nåt fel...annars är han nog bara rädd om öronen!
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
409
Senast: tessan.g
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 284
Senast: MiniLi
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 519
Senast: Flixon
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 401
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp