Shettisens öron??

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare nallemaja69
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 648
N

nallemaja69

Min shettis blir helt knasig o skakar i huvudet så fort man kommer åt öronen... Blir inte arg eller så, vänder bort huvudet så fort man bara kommer i närheten känns det som...men det ser ut som han verkligen tycker att det är hemskt när man rör dom??
Vad kan det va????

Sv: Shettisens öron??

Behöver inte vara något alls. Han kanske inte tycker om att du tar på öronen bara, jag har en som är likadan. Men det kan ju också vara tex öronsvamp.

Sv: Shettisens öron??

Min också. Han har dom väl skyddade med MASSOR med päls (lite sött då han är rakad annars :D ). Har din vart så tidigare? har det kommit plötsligt kan det ju vara nåt fel...annars är han nog bara rädd om öronen!

Liknande trådar

Träning Utbildning av ponny. Jag har nyligen köpt ett 6-årigt russ som inte gjort så mycket hittills. Han är snäll och min dotter kan rida...
Svar
14
· Visningar
967
Senast: TinyWiny
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 220
Senast: Kajsalisa
·
Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
607
Senast: yamyam
·
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
1 178
Senast: tessan.g
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Tratt och vattenskål