Shettisstorlek

D

Dragonfruit_

Vad har ni för storlek på era täcken som ni har till era normalstora shettisar? Jag har bara täcken som det är storlek 95 på nu, jag har fått för mig att 105 är för stort. Täckena i 95 sitter ju bra med är rätt svåra att få tag på. Jag hade ett fleece täcke i 105 och det hade ena pållan för ett bra tag sen och då var det jättestort, men hon har ju växt sen dess :idea:, men hon kasnke inte har väst så mkt?
 
Jag har 95-100 på min...beror lite på märket på täcket
 
Shires, Sembo, Horsewear ..*tänka*...wilabb...sen kommer jag inte på fler
 
Har du testat nåt täcke i 105? Vilket märke på täcke passar bäst på din pålle?
 
har testat ett 105,men det var för stort i bogen...de som jag gillar absolut bäst är Sembo, sitter suuuper...snyggt och tåligt, tror jag har stl. 95 i sembo
 
Hmm..på ridklubben,men sök på Sembo under annonserna., ska finnas en tjej som säljer dom!!...hon har i alla stl.
 
mina har 85 och 105 så det beror väl lite på vad man har för typ av shettis.... ;)

det ena 105 täcket kommer från Jacsons men tyvärr räknar de inte med att en shettis mage kan bli rätt stor :D :D

de andra täckena 105 och 85 är av samma märke men jag har ingen aning vad det är för sort, marinblå med röda kantband!
 
dessa sembo täcken ni talar om, vad är det för speciellt med dem??

mvh

okunnig... :D
 
Jag gillar dom del för att dom är snygga och tåliga, sen för att dom inte blir "klänning" till den lilla shettisen utan sitter som vanligt täcke....KANON helt enkelt!!
 
Men då kanske jag ska ta och köpa ett i 105 då, det borde dom ju kunna ha..
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Blev till slut tvungen att skaffa mig ett användarkonto efter att ha läst på forumet i det dolda i en halv evighet 🙄 Det som...
2
Svar
20
· Visningar
1 812
Senast: blayenka
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 008
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
599
Senast: Acto
·
Hästvård Vi har köpt en ponny som det har visat sig att han krubbiter/snappar luft. I efterhand har vi fått reda på att han gjort detta sen han...
2
Svar
21
· Visningar
1 925
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Masked Singer 2024
  • Strejk
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp