Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Shettistrav

B

**BORTTAGEN**

måste man ha någon särskild utbildning eller sånt för att få köra shettisar i travlopp? Hur ofta e det shettislopp och var brukar dom gå?? Finns det någon begränsning för hur mycket man får väga eller hur gammal man får vara??? Var kan man köpa sulkys i shettisstrl???? :confused:

R

Real_Life

Ponnytravlicens måste man ha
Shettislopp är det nästan varje helg och ibland i veckorna sommarhalvåret på olika travbanor.
Mellan 8 och 15 ska man vara.
Vet inte vart man kan köpa en shettissulky men leta runt lite på bukes länkar, finns nåt jag inte minns namnet på som har bra.
Hur fort det går är väldigt olika, mellan 2,5 och 4 minuter skulle jag tro är vanligast.

B

BackyardGirl

Vänd dig till din travbana,De flesta travbanor brukar ha en ungdomsverksamhet dit du är välkommen med frågor och även kan få utbildning. Lycka till!!! :)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6487 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Samhälle När man väljer att bosätta sig på landet, så ingår det att man får acceptera en del störningar. Det luktar när flytgödsel sprids på...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 502
Juridik&Ekonomi Så var det dags igen då. Jag får en påminnelse från ett av alla våra fraktbolag (på företaget), som kommit bort i posten eller mail. På...
Svar
5
· Visningar
528
Skola&Jobb Hej! Någon som har gått den utbildningen? Jag har sökt och fått en plats, men är tveksam till kompetesen man får. Det finns även en...
Svar
4
· Visningar
495
Kropp&Själ Hjälp mig hitta fritids-/vandringsbyxor! Jag blir galen, så svårt att hitta några som passar. Jag har storlek 36 i vanliga jeans, har...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 542

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Värt att polisanmäla?
  • Drar ni hästtransport med elbil?
  • Vad gör vi CXXXII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat