Shop to you drop, del 4

Jag kan ju faktiskt lägga in att jag köpte en ny hundjacka i måndags på Hööks och att det var 50% så jag är nöjd.
Sen skulle jag titta på ebay åt en kompis med pompomar och det kostade mig en slant då mopsen fick
2 selar
4 halsband
en namnbricka
en julklapp till systers man
en tröja till mig
5 pipande mjukisdjur
en sån där leksak man gömmer maten i o så får dom klura ut hur dom ska få ut den.
Och säkert något mer som jag förträngt.
 
Idag shoppade jag flexi i neon, yttepytteliten svart påse att ha godis i på utställning etc, och en liten filt till valpis (som inte kommer förrens om ett halvår :angel:). 20% rea på Hööks om någon missat det:D
 
Jag kan ju faktiskt lägga in att jag köpte en ny hundjacka i måndags på Hööks och att det var 50% så jag är nöjd.
Sen skulle jag titta på ebay åt en kompis med pompomar och det kostade mig en slant då mopsen fick
2 selar
4 halsband
en namnbricka
en julklapp till systers man
en tröja till mig
5 pipande mjukisdjur
en sån där leksak man gömmer maten i o så får dom klura ut hur dom ska få ut den.
Och säkert något mer som jag förträngt.
Behöver mopsen 4 halsband :rofl:
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 615
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 908
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
979
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp