Shop to you drop, del 4

Trolla behövde skor så fick panikshoppa.

Tydligen behövdes 2 nya halsband också 😁
20210112_180032.jpg

Nya hundburen anlände idag, nu är dock frågan vad för typ av underlag man ska satsa på att ha i bilen.
Funderar på någon tåligare smutsvänlig madrass med då är frågan vad man bör välja för någon?

Nya hundburen anlände idag, nu är dock frågan vad för typ av underlag man ska satsa på att ha i bilen.
Funderar på någon tåligare smutsvänlig madrass med då är frågan vad man bör välja för någon?
Innan jag bytte bur så hade jag hööks hundmadrass! Var supernöjd med den, inte en skråma på den efter flera år (samojed & mittelspitz) plus att den bara var att spola av efter lerbad :D

Innan jag bytte bur så hade jag hööks hundmadrass! Var supernöjd med den, inte en skråma på den efter flera år (samojed & mittelspitz) plus att den bara var att spola av efter lerbad :D
Jag hade två sådana tidigare, Kooikern slaktade dom med att gräva och Cattledogen... tja tyckte tyget var mysigt att bita i. Funderar på något mer "glatt och hårdare" material om sådana dynor finns förstås. :cautious:

Liknande trådar

Ridning Hej, har en 5 gångare som har fått problem med galoppen. Han har haft fantastisk galopp det har varit hans bästa gångart vi har varit...
Svar
17
· Visningar
476
Hundavel&Ras Jag har suttit och funderat en del på nästa hund. Det lär dröja minst 1-2 år innan det blir aktuellt. Jag älskar ju schäfern som ras...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 920
Hundträning Hej! Här kommer ännu en tråd om ensamhetsträning :angel: Har en snart 6 månader gammal valp av vallhundsras som jag ensamhetstränar för...
Svar
14
· Visningar
1 069
Kropp&Själ Jag tycker det är sååå jobbigt att jag svettas i ansiktet! Inte bara vid träning eller ansträngning utan vid minsta värme eller bara när...
Svar
11
· Visningar
1 538

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat