Shop to you drop, del 4

Trolla behövde skor så fick panikshoppa.

Tydligen behövdes 2 nya halsband också 😁
20210112_180032.jpg
 
Nya hundburen anlände idag, nu är dock frågan vad för typ av underlag man ska satsa på att ha i bilen.
Funderar på någon tåligare smutsvänlig madrass med då är frågan vad man bör välja för någon?
 
Nya hundburen anlände idag, nu är dock frågan vad för typ av underlag man ska satsa på att ha i bilen.
Funderar på någon tåligare smutsvänlig madrass med då är frågan vad man bör välja för någon?
Innan jag bytte bur så hade jag hööks hundmadrass! Var supernöjd med den, inte en skråma på den efter flera år (samojed & mittelspitz) plus att den bara var att spola av efter lerbad :D
 
Innan jag bytte bur så hade jag hööks hundmadrass! Var supernöjd med den, inte en skråma på den efter flera år (samojed & mittelspitz) plus att den bara var att spola av efter lerbad :D
Jag hade två sådana tidigare, Kooikern slaktade dom med att gräva och Cattledogen... tja tyckte tyget var mysigt att bita i. Funderar på något mer "glatt och hårdare" material om sådana dynor finns förstås. :cautious:
 
Jag hade två sådana tidigare, Kooikern slaktade dom med att gräva och Cattledogen... tja tyckte tyget var mysigt att bita i. Funderar på något mer "glatt och hårdare" material om sådana dynor finns förstås. :cautious:
Det finns madrasser i galon :) Har för mig att både Biabed och Jami har det.
 
Jag hade två sådana tidigare, Kooikern slaktade dom med att gräva och Cattledogen... tja tyckte tyget var mysigt att bita i. Funderar på något mer "glatt och hårdare" material om sådana dynor finns förstås. :cautious:
Nu tänkte jag på en sån där ”åkmadrass” som ungarna har i pulkabacken här utanför :D
 
Nya hundburen anlände idag, nu är dock frågan vad för typ av underlag man ska satsa på att ha i bilen.
Funderar på någon tåligare smutsvänlig madrass med då är frågan vad man bör välja för någon?

Jag har ett gammalt fårskinn (äkta) i min hundbur och den sitter dom som drottningar på. Fördel om de inte slaktar fårskinn sen tidigare. :D
 
Nya hundburen anlände idag, nu är dock frågan vad för typ av underlag man ska satsa på att ha i bilen.
Funderar på någon tåligare smutsvänlig madrass med då är frågan vad man bör välja för någon?
Jag har en Modin bed. Tycker än så länge att den verkar asbra. Nu är ju mina fluff men om man vill kan man ju ha en fäll på tex som kan tvättas i maskin. Bädden är bara att spola av! :-)
 
055210-73_5.jpg

Beställt denna på Hööks nu, i storlek M så både tjejer kan rulla ihop sig i den. Lite dyrare än andra donutbäddar men denna hade bra mått och avtagbar klädsel. Störigt bara att jag var 1 kr ifrån fraktfritt så blev ”tvungen” att köpa lite torkade lammchips också :p

Jag trodde att jag beställde en sådan bädd förra våren men det är en bädd med knappt någon stoppning i 🙈.

Kanske får köpa en till, men i affär så jag ser hur den är på riktigt.
 
Jag trodde att jag beställde en sådan bädd förra våren men det är en bädd med knappt någon stoppning i 🙈.

Kanske får köpa en till, men i affär så jag ser hur den är på riktigt.
Nä vad trist!
Denna köpte jag då @Tuggben tipsade om den i en annan tråd, och la upp en bild med en schnauzer som sov och då såg bädden onekligen fluffig ut i alla fall :p
 
Gjort en beställning på Julius K9-sele i camo med namn på 😁 och så en detaljtrimmer från Wahl(rosa 😍). Hoppas den funkar bra, brukar ha otur när jag köper klippmaskiner att det bara är skit som inte klarar min cockerhanes ulliga päls, så brukar ofta bli besviken.
 
Bestämde mig för att köpa en ny bia-kopia till Emiron. Det är den tredje nu. Den första hade Filimon och den var imponerande seglivad trots att han grävde i bädden rätt ordentligt. Den andra hade Emiron som valp och där gick en söm upp rätt omgående. Nu testar vi den tredje och hoppas att den förra bara var ett måndagsexemplar. Labben fick också en bia-kopia fast mindre och från Biltema, Emirons är från Zooplus eftersom han behöver specialstorlek. Labbens bädd från Biltema känns mer "läderimmitation" medan Emirons bädd känns mer som galon.

20210205_163401.jpg
 
Bestämde mig för att köpa en ny bia-kopia till Emiron. Det är den tredje nu. Den första hade Filimon och den var imponerande seglivad trots att han grävde i bädden rätt ordentligt. Den andra hade Emiron som valp och där gick en söm upp rätt omgående. Nu testar vi den tredje och hoppas att den förra bara var ett måndagsexemplar. Labben fick också en bia-kopia fast mindre och från Biltema, Emirons är från Zooplus eftersom han behöver specialstorlek. Labbens bädd från Biltema känns mer "läderimmitation" medan Emirons bädd känns mer som galon.

Visa bifogad fil 64345
Långnäsa :love:
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 616
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 910
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
979
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp