Shoppa på ebay

FadeAway

Trådstartare
Alltså jag känner mig totalt inkompetent. Säljaren skickar till Sverige men har inte skrivit ut vad det kostar.
Jag har fått exempel på vad 1 resp 2kg ska kosta. Nu har de givetvis ett erbjudande med 30% rabatt som gäller till midnatt.
Säljaren svarar inte och eftersom portot inte är inkluderat kan jag inte köpa det (?)
Kan jag komma runt det och köpa ändå. Två porton är inkluderade och det borde täcka även totalsumman för frakten.
 
Om det inte finns inlagt till Sverige så kan du inte köpa, köpet går inte igenom. Ibland kan man köpa ändå, men vänta på att säljaren ska räkna ut frakten. Om frakten blir för dyr kan man häva köpet utan problem. Alltså: prova om köpet går igenom, det är inte hela världen att dra sig ur heller, det värsta som kan hända är ett dåligt betyg på dig som kund. Och det spelar ändå ingen roll. (Har aldrig hänt mig heller, när jag har behövt dra mig ur pga dyr frakt som kommit fram efter köp har säljaren fattat) /Köpt säkert 100 saker från ebay
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har kikat på en väskmodell av dyrare slag (runt 23 i nypris) och på eBay ligger det 2 st för ca 8000 resp 11000. I Sverige ligger...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: Hazel
·
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 328
Senast: cherie
·
Hästvård Hej! Jag behöver lite hjälp med att se vilka stallhyror som är rimliga. Vi har ett privatstall utan ridskoleverksamhet men tar in...
Svar
19
· Visningar
1 692
Senast: Zamira
·
Utrustning Ni som har köpt sadel på engelska Ebay, hur har ni gått tillväga när det gäller frakten? Jag har hittat en intressant sadel men det sår...
Svar
11
· Visningar
2 173
Senast: EHW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp