Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud kopparna! KOPPARNA! :love:

Det blir en tur till H&M idag tror jag bestämt :bump: (för visst kan man inte ha för många koppar?)

Har du koll på hur stora de är ungefär? Espresso, cappuccino, badkar...? Försöker kolla på hemsidan men den ligger nere för maintenance.

Har ingen info om storlek men ville bara inflika att: Nej man kan ALDRIG ha för många koppar. Det finns inget som heter så!
 
Herregud kopparna! KOPPARNA! :love:

Det blir en tur till H&M idag tror jag bestämt :bump: (för visst kan man inte ha för många koppar?)

Har du koll på hur stora de är ungefär? Espresso, cappuccino, badkar...? Försöker kolla på hemsidan men den ligger nere för maintenance.

Visst är de fina? :love: De är modell större typ mellan kaffe och tekopp ungefär :) Fanns också i en snygg turkos-aktig färg men har så mkt färg så ville köra på vitt!
 
Den första är egentligen lite för figursydd för att jag ska vara helt bekväm, men den var så fin i övrigt att jag inte kunde låta bli.

Jag tycker absolut inte att du ska känna dig obekväm i den, den sitter supersnyggt på dig och en sådan färg är det få förunnat att kunna bära upp. Jag ser helt rubbad ut i blått, det finns någon denimblå nyans jag kan komma undan med på skjortor, men den nyans du har och klär i hade jag inte ens lekt med tanken att kunna bära :D
 
Senast ändrad:
Jag lite halvt om halvt spontanshoppade en ny bil. Hejdå skrotbil och hej-hej till en liten BMW x1 :love: så glad över den. Känns som ett riktigt bra köp. Just nu känns det mest lockande med en fungerande AC med tanke på Sveriges högsommarväder :p Så sambon ska åka upp och hämta den i morgon. Så förhoppningsvis kan jag använda den som dragbil på söndag när det vankas tävling. Tänk att man kan bli så glad över en bil!
Fullt förståeligt! :D (och jag är lite avis också)
 
Har äntligen(!) hittat vad som kan vara en perfekt bikiniöverdel.. Men, den finns på asos så nu vill jag kolla vad jag har i andra kläder från samma märke för att känna mig hyfsat säker på att få rätt. Om jag hittar något av det hemma? Nä. Får kanske chansa lite...
 
Jag tycker absolut inte att du ska känna dig obekväm i den, den sitter supersnyggt på dig och en sådan färg är det få förunnat att kunna bära upp. Jag ser helt rubbad ut i blått, det finns någon denimblå nyans jag kan komma undan med på skjortor, men den nyans du har och klär i hade jag inte ens lekt med tanken att kunna bära :D
Åh vad glad jag blir! Tack! Jag älskar verkligen just den knallblå nyansen så det värmer lite extra att höra :love:
 
Ok. Jag har kollat upp vad jag borde ha för storlek i bikiniöverdelen. Men så är det ju den där lilla detaljen att jag nu väger en del mer än vad brukar göra, eller ja, mer än vad jag gjorde de senaste 4-5 åren fram till i vintras... Samtidigt är det ju NU som det vore fint att bada. Inte sedan i framtiden när jag fått ordning på livet och allt som stör matvanorna.

Lite drygt 200kr kanske det är värt att betala för en bikiniöverdel som går att använda nu? Hade det varit knytband bak så hade det varit ett lätt beslut, men den här har vanligt spänne i ryggen och då är ju risken att den snart blir för stor och inte går att använda :meh:
 
Ok. Jag har kollat upp vad jag borde ha för storlek i bikiniöverdelen. Men så är det ju den där lilla detaljen att jag nu väger en del mer än vad brukar göra, eller ja, mer än vad jag gjorde de senaste 4-5 åren fram till i vintras... Samtidigt är det ju NU som det vore fint att bada. Inte sedan i framtiden när jag fått ordning på livet och allt som stör matvanorna.

Lite drygt 200kr kanske det är värt att betala för en bikiniöverdel som går att använda nu? Hade det varit knytband bak så hade det varit ett lätt beslut, men den här har vanligt spänne i ryggen och då är ju risken att den snart blir för stor och inte går att använda :meh:
Den kanske går att sy in? För visst är du lite flink med symaskin? :)
 
Åh! Får jag tillstånd att citera dig ikväll, när jag visar upp mina fynd för en knorrande sambo? Han förstår inte riktigt grejen med att ha 3 (snart 4 :angel:) olika kollektioner koppar...

Min särbo har helt enkelt fått förlika sig med tanken att när vi flyttar ihop kommer vi behöva ett skåp helt åt mina koppar/muggar, teer etc. Jag sa att jag ska expandera från skåpet till ett rum. "Tänk walk in closet med te och myggar belysta.."
Din sambo har det nog rätt bra ändå. Allt är relativt.. :angel:
 
Min särbo har helt enkelt fått förlika sig med tanken att när vi flyttar ihop kommer vi behöva ett skåp helt åt mina koppar/muggar, teer etc. Jag sa att jag ska expandera från skåpet till ett rum. "Tänk walk in closet med te och myggar belysta.."
Din sambo har det nog rätt bra ändå. Allt är relativt.. :angel:
Det låter underbart! Åh, tänk att få gå in i en walk-in closet och välja en ny fin kaffemugg varje morgon... :love:
 
Vinställ! Jag har rätt mycket viner ( :angel: ), mestadels ska de stå i drinkvagn men tyckte detta var lite snyggt att ha typ på en byrå eller likn

b

b
 
Vinställ! Jag har rätt mycket viner ( :angel: ), mestadels ska de stå i drinkvagn men tyckte detta var lite snyggt att ha typ på en byrå eller likn

b

b
Vinstället var snyggt skulle lätt vilja ha ett sånt, synd att jag typ aldrig dricker vin. Iofs kan man ju ha lite viner där ändå, som dekoration. Eller det kanske bara är konstigt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 352
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 893
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 433
Senast: Grazing
·
Däggdjur Vi har haft två kaninsyskon tillsammans i sitt hägn i 11 år. Igår dog den ena. :cry: Jag har hela tiden sagt att när en dör får den...
Svar
13
· Visningar
1 588
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp