SHOPPING - till hemmet! Del 2

medium_item_1491601_b213e574cb.jpg


Soffbord :D
 
Har precis flyttat in i vår första gemensamma
lägenhet så det har blivit en hel del nytt veckorna som gått. Vi väntar fortfarande på soffan (en Skultorp från Ikea, beige med schäslong och svarta ben) men matbordet och stolarna är iallafall uppe :)
7FA1EAE2-6A44-48AD-973D-95649295AC9D.jpg

Det återstår matta, lampa och så ska nog väggen till höger få vägghyllor för tavlor och växter.


Och jag unnade mig en ny sminkspegel i ”har fått nytt jobb”-present:D. Min gamla var större och klumpigare och hade hängt med i typ 7 år...
2092BBEE-DAFC-452F-8EF7-FFFA0A107D94.jpg
Var har du köpt stolarna till matgruppen? :love:
 
När man flyttar från en 2:a till villa köper man ju grejer hela tiden, skulle kunna bomba med hur mycket som helst :rofl: men väljer ut sånt man är extra nöjd med kanske..

Som soffbordet! Vi har letat i 9 månader och inte kommit överens. Jag ville ha fiskbensmönster men de jag hittat är typ i MDF och sambons hjärtefråga är "äkta" material. Vi har köpt lite andra grejer av en lokal snickare, så vi gjorde en beställning till honom. Så jäkla duktig och vi är helkära i bordet båda två! :love:
Snapchat-723169651.jpg

Sorry för skräp på mattan..:o
 
Det är möjligt, men jag har aldrig sett det så förut iaf, och tyckte det såg konstigt ut när jag noterade det. Men klockan är ju funktionell oavsett, så spelar ingen större roll för mig :)

@cambodia precis som @macan sa, 4 brukar skrivas IV inte IIII :p

Jag är ingen expert men har nog aldrig sett en klocka med IV. Vi har två hemma med romerska siffror, båda med IIII :)
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo blir 30 den 14 september, en torsdag. Har köpt en present men tänkte även bjuda ut han på middag samt har bokat privat spa i 2...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Acto
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
9 135
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 447
Senast: ptr
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
59 784
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp