Shopping till katterna!

Hoppas dom gillar bollarna! Men det tror jag att dom gör, småkillar (och tjejer) brukar ju generellt vara lite mer positiva till leksaker än gamla latmaskar :D (eller vad säger du @athena_arabians ;) )

Jo mina två seniorer jag hade innan var inte så sugna på nya leksaker heller 😇

De här två kissungarna är det full fart på... jag skulle bli jätteglad om de gillar bollarna då de när de funkar kan erbjuda extra sysselsättning och jag tänker även dagtid när jag är på jobbet att de kan få jobba lite runt extra matbitar samtidigt som de får lekstimulans och motion 😄
 
Hoppas dom gillar bollarna! Men det tror jag att dom gör, småkillar (och tjejer) brukar ju generellt vara lite mer positiva till leksaker än gamla latmaskar :D (eller vad säger du @athena_arabians ;) )

Alltså... Missia blir hög på Yeowww! och kan leka själv med sådana leksaker. Sedan har jag ett kattspö hon gillar... i måttliga doser. I övrigt tittar hon på mig som jag är totalt rubbad om jag försöker leka med henne...
 
Jag fick just hem kattmat/sand för fem månader framåt. Tyvärr så gick Nikitas nya kattlåda sönder i frakten :arghh: men jag fick tillbaka pengarna. Tur i otur så hade den ändå inte passat om jag inte tog bort bokhyllan vilket jag iofs tänkt göra en längre tid. Men lite sent att tänka på det nu. Hon fick en aktiveringsboll som man kan lägga Dreamies i, men den är hopplös för hon får ut dem direkt om jag inte ser till att de inte kommer ut alls, vilket inte riktigt är meningen.

Da Bird är rolig i kanske fem minuter högst, sedan ligger hon på golvet och kollar intresserat medan jag kutar fram och tillbaka med den. Hon har en leksak hon gillar, köpte den från zooplus. Köpte då en leksak som såg precis identisk ut men den dissades totalt. Hittade originalet, köpte fyra stycken för att ha när hon slitit ut den. Vi är fortfarande på nummer 1 (inköptes för tre år sedan). :meh:
 
Da Bird är rolig i kanske fem minuter högst, sedan ligger hon på golvet och kollar intresserat medan jag kutar fram och tillbaka med den.

Hahaha, oj vad jag känner igen det där! :rofl: Kan riktigt se det framför mig.

Jag shoppade lite igår också faktiskt, en Yeoowfisk och ett spö med lädersnören och fjädrar. Nu ska de aktiveras katter! Eller snarare katt, Tuva kör på varianten "ligga på köksbordet och se uttråkad ut" medan Lina kutar runt som en stolle.
 
4A04DF54-F849-4190-8891-4E4D0A73E785.png

Julkalender :D

Dags att beställa julklappar, blir nog en ny Da Bird och får se om jag kan hitta de där yeowww leksakerna nånstans. Funderat på en dån där automatisk laserleksak men många verkar missnöjda med dem så blir tveksam.
 
Olof gillar plingande bollar. Svante är mer för trollspön och badrocksskärp 😇 samt den stora dammvippan 🍿

Ingen av dem fattar Catmosphere bollen 😓 Jag försöker och försöker men näpp.

Laserpekaren älskar de, de börjar prata och låta av iver när jag tar ner den från hyllan. Men det är så sjukt tråkigt att hålla på med den tycker matte själv 🥵😅
 
Olof gillar plingande bollar. Svante är mer för trollspön och badrocksskärp 😇 samt den stora dammvippan 🍿

Ingen av dem fattar Catmosphere bollen 😓 Jag försöker och försöker men näpp.

Laserpekaren älskar de, de börjar prata och låta av iver när jag tar ner den från hyllan. Men det är så sjukt tråkigt att hålla på med den tycker matte själv 🥵😅
Plingande bollar brukar vara extra roliga klockan två på natten under sängen :crazy:
Det slutade med att alla mina plingande bollar åkte ut ;)
 
Olof gillar plingande bollar. Svante är mer för trollspön och badrocksskärp 😇 samt den stora dammvippan 🍿

Ingen av dem fattar Catmosphere bollen 😓 Jag försöker och försöker men näpp.

Laserpekaren älskar de, de börjar prata och låta av iver när jag tar ner den från hyllan. Men det är så sjukt tråkigt att hålla på med den tycker matte själv 🥵😅


Uppdaterar via mig själv 😉

Småkillarna har nu fattat Catmosphere och den uppskattas och används flitigt 😄
@Killaloe
 
20181218_161734.jpg

Här syns det lite bättre där den hänger på halsbandet. Halsbandet är i svart läder så brickan fick också bli svart (som dessutom syns lätt i vit päls) :love: Namnet på framsidan och mobilnummer på baksidan.
 
Mina katters namnbrickor ser ut såhär . (Mobil nr på baksidan)

Synd att de aldrig använder halsband bara 😂 Tänker sätta brickorna på transportburarna .
 

Bifogade filer

  • 9D1D9701-2A27-4021-91A7-56F142AB5217.jpeg
    9D1D9701-2A27-4021-91A7-56F142AB5217.jpeg
    142,3 KB · Visningar: 22

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 624
Senast: cirkus
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
906
Senast: escodobe
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 989
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 756
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp