Shoppingtråd hund

ii-ssa

Trådstartare
Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker.
Så kanske de vore kul och se vad ni andra köper till era hundar.

Blev lite inspirerad av shoppingtråden på hästdelen.

Igår följde de med en Hurtta sele och även en svart sele med reflexdetaljer ifrån feel active hem.
Var köp 2 betala för 1.
 

Bifogade filer

  • 20240218_174002.JPG
    20240218_174002.JPG
    110,2 KB · Visningar: 70
Köpte ett Rukka regntäcke här om veckan som sitter perfekt på unghunden + lite att växa i 🙂 otroligt bra passform på Rukkas täcken. Han fick även det största Rauh-benet jag kunde hitta eftersom han tuggar i sig allt på nolltid, detta vet han inte riktigt vad han ska göra med 😅
20240216_095610.jpg
 
Jag vet i alla fall vad mitt nästa inköp blir: nya regntäcken. Är 99% säker på vilka också :)

Vad jag däremot inte blir klok på är det här med regnoveraller. Är det extremt opopulärt eller vad är grejen? Varför finns det ungefär en miljard olika regntäcken, men knappt några regnoveraller öht?! Det är ju typ världens bästa plagg. Börjar luta åt att jag försöker sy något istället.
 
20240220_115655.JPG

Kan ju hända att de ser ut såhär med hundgrejor redan 🙈🤣 och lite annat som ligger i en låda.
 
Nu är dessa iofs hemmasydda, men jag hoppas att de får vara med ändå 🙂 De är inte helt klara ännu, men snart så! De glittrar helt sjukt mycket 😍 Det finns några matchande halsband också. Och så ska jag sy halsband och sele med lila rainbow seed beads också så fort jag lyckas övertala mig själv att 10-15 timmars pärlvävande är värt det 😅 Och så har jag lite nya koppel som jag inte orkar gå och fota just nu
IMG_5180.jpeg
 
Nu är dessa iofs hemmasydda, men jag hoppas att de får vara med ändå 🙂 De är inte helt klara ännu, men snart så! De glittrar helt sjukt mycket 😍 Det finns några matchande halsband också. Och så ska jag sy halsband och sele med lila rainbow seed beads också så fort jag lyckas övertala mig själv att 10-15 timmars pärlvävande är värt det 😅 Och så har jag lite nya koppel som jag inte orkar gå och fota just nu
Visa bifogad fil 139569
Wow, vad fina!
 
Tack ☺️ Det är lite synd att de längst fram blev så lika i färgen bara
Man kan ju inte alltid lyckas varje gång :) tycker du ska vara nöjd, Mvh en som önskar jag hade tålamod till att tillverka saker men icke 🤣 däremot rätt händig annars (bygga Ikea möbler är ju ingen sport 🤣🙈)
 
Man kan ju inte alltid lyckas varje gång :) tycker du ska vara nöjd, Mvh en som önskar jag hade tålamod till att tillverka saker men icke 🤣 däremot rätt händig annars (bygga Ikea möbler är ju ingen sport 🤣🙈)
Nej, det är sant, men det är ändå lite trist för strass är ju inte gratis och det är så jobbigt att lyckas sälja vidare när det inte är helt perfekt sytt.
Jag gillar att pyssla med både snickeri, sömnad, hundgrejer, smycken mm men jag är inte direkt duktig på det, däremot är jag ganska bra på att dölja misstag 🤣 Och bygga Ikeamöbler är kul! Jyskmöbler not so much för deras beskrivningar suger och kvalitén är ofta mycket sämre
 
Nej, det är sant, men det är ändå lite trist för strass är ju inte gratis och det är så jobbigt att lyckas sälja vidare när det inte är helt perfekt sytt.
Jag gillar att pyssla med både snickeri, sömnad, hundgrejer, smycken mm men jag är inte direkt duktig på det, däremot är jag ganska bra på att dölja misstag 🤣 Och bygga Ikeamöbler är kul! Jyskmöbler not so much för deras beskrivningar suger och kvalitén är ofta mycket sämre
Ja det förstår jag!
 
Nu är dessa iofs hemmasydda, men jag hoppas att de får vara med ändå 🙂 De är inte helt klara ännu, men snart så! De glittrar helt sjukt mycket 😍 Det finns några matchande halsband också. Och så ska jag sy halsband och sele med lila rainbow seed beads också så fort jag lyckas övertala mig själv att 10-15 timmars pärlvävande är värt det 😅 Och så har jag lite nya koppel som jag inte orkar gå och fota just nu
Visa bifogad fil 139569
Så otroligt fina! Jag vill haaaaaa :love:
 
Jag vet i alla fall vad mitt nästa inköp blir: nya regntäcken. Är 99% säker på vilka också :)

Vad jag däremot inte blir klok på är det här med regnoveraller. Är det extremt opopulärt eller vad är grejen? Varför finns det ungefär en miljard olika regntäcken, men knappt några regnoveraller öht?! Det är ju typ världens bästa plagg. Börjar luta åt att jag försöker sy något istället.
Har precis insett samma sak. Svårt att hitta regnoveraller. Hade alltid täcken till min förra hund men Sixten har bara fått overaller och det är suveränt! Så är på jakt efter en bra i smidigt regnmaterial nu.
 
Har precis insett samma sak. Svårt att hitta regnoveraller. Hade alltid täcken till min förra hund men Sixten har bara fått overaller och det är suveränt! Så är på jakt efter en bra i smidigt regnmaterial nu.
Paikka såg ju ut o ha några som ser smidiga ut
 

Liknande trådar

Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 146
Senast: iNTOHiMO
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 750
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 075
Senast: Castellini
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 911
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp