ShoppingtrÄden del 4

Jag tycker hon ser jÀttesöt ut :).
Hon Àr söt pÄ ett visst sÀtt men ibland ser hon ut som en gasell.
Screenshot_20181019-191505_Facebook.jpg
 
Undertecknad har varit pÄ shoppingtur pÄ nÀtet! Hittade massa (nytillverkade) grejer i "retrostil" och dessutom massa saker jag letat efter lÀnge, men som jag aldrig hittills hittat till H.H/i rÀtt storlek för honom. Att de dessutom var billigt gjorde ju inte saken sÀmre! :love:

- ReflexridtÀcke i stl. XF. Första gÄngen nÄgonsin jag ser ett ridtÀcke i XF. Mycket vÀlbehövligt!

- Vinrött/blĂ„rutigt svett/transporttĂ€cke i tjock vĂ€vd bomullskvalitĂ© med bogveck. Hade ett liknande till H.H tidigare, fast av ett annat fabrikat och i mörkgrönt, som var frĂ„n 90-talet, men det lyckades jag tyvĂ€rr tvĂ€tta sönder. :cry: Är sĂ„ glad att jag nu hittat detta! :love:

- BlÄtt/rött hajtandsflÀtat pannband... 'Cuz you can never have too many hajtandsflÀtade pannband. :D

- Knallturkos ostretchig sadelgjord i tjock mjuk bomullskvalitĂ©. Tanken har slagit mig (sĂ„hĂ€r typ 2.5 Ă„r senare) att min StĂŒbben snörgjord kanske mĂ„ste tvĂ€ttas ibland...:angel: Och dĂ„ kan det ju vara bra att ha en reservgjord.

- Mörkbruna smala flÀtade tyglar. SÄdan modell fanns tydligen redan nÀr mamma red pÄ ridskola som barn pÄ 60-talet! :D Ska bli vÀldigt trevligt att prova dessa, dÄ de var smala och tillsynes verkade ha mycket bra grepp!

45616120_1744528699003788_7956305694683037696_n.jpg
 
Jag har ett antal skrittÀcken i storlek XF sÄ du mÄste letat dÄligt. Men kul med fynd :)

Jag tÀnkte faktiskt det ocksÄ! Men dÄ har jag tidigare bara letat pÄ "de stora" butikerna (Hööks, Börjes, Horze, Charlies) typ, sÄ det kan ju vara dÀrför jag aldrig hittat nÄgot :)
 
Undertecknad har varit pÄ shoppingtur pÄ nÀtet! Hittade massa (nytillverkade) grejer i "retrostil" och dessutom massa saker jag letat efter lÀnge, men som jag aldrig hittills hittat till H.H/i rÀtt storlek för honom. Att de dessutom var billigt gjorde ju inte saken sÀmre! :love:

- ReflexridtÀcke i stl. XF. Första gÄngen nÄgonsin jag ser ett ridtÀcke i XF. Mycket vÀlbehövligt!

- Vinrött/blĂ„rutigt svett/transporttĂ€cke i tjock vĂ€vd bomullskvalitĂ© med bogveck. Hade ett liknande till H.H tidigare, fast av ett annat fabrikat och i mörkgrönt, som var frĂ„n 90-talet, men det lyckades jag tyvĂ€rr tvĂ€tta sönder. :cry: Är sĂ„ glad att jag nu hittat detta! :love:

- BlÄtt/rött hajtandsflÀtat pannband... 'Cuz you can never have too many hajtandsflÀtade pannband. :D

- Knallturkos ostretchig sadelgjord i tjock mjuk bomullskvalitĂ©. Tanken har slagit mig (sĂ„hĂ€r typ 2.5 Ă„r senare) att min StĂŒbben snörgjord kanske mĂ„ste tvĂ€ttas ibland...:angel: Och dĂ„ kan det ju vara bra att ha en reservgjord.

- Mörkbruna smala flÀtade tyglar. SÄdan modell fanns tydligen redan nÀr mamma red pÄ ridskola som barn pÄ 60-talet! :D Ska bli vÀldigt trevligt att prova dessa, dÄ de var smala och tillsynes verkade ha mycket bra grepp!

45616120_1744528699003788_7956305694683037696_n.jpg


Vad Àr det för butik ?

Pma gĂ€rna 😉
 
Ponnyn har fÄtt ett Böckmann Portax LSR. Det ska dubbelarbeta i företaget.
Hon lÀr försvinna i det och i sadelkammaren kan man bo.
Grön av avund! Blir det nÄgon gÄng ett nytt slÀp sÄ ska det bli ett sÄdant! (Köpte en ny hÀstbil för knappt tvÄ mÄnader sedan! :D :D )
 

Liknande trÄdar

Övr. Hund Bara för att jag lĂ€ngtar tills de kommer hem en valp och smĂ„tt handlar pĂ„ mig en del saker. SĂ„ kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 319
Senast: ii-ssa
·
IT & mobiler Finns det nÄgonstans i datorn dÀr man kan Àndra sÄ att vid radbyte de smÄ bokstÀverna fortsÀtter automatiskt? Inte Àndrar till stor...
Svar
6
· Visningar
286
Senast: Rie
·
Mat Vi fortsÀtter att dela med oss om vad vi lagar, Àter, inspireras av och funderar pÄ i matvÀg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
7 387
Foder & Strö Hej! Jag Àr lite nyfiken pÄ / intresserad av grovfoderanalyser. Skulle ni vilja dela med er av era och skriva var i landet, nÀr de...
Svar
1
· Visningar
466
Senast: sweep
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp