Shoppingtråden del 4

Älskar älskar älskar:love::love::love:. Alltså vilken skillnad det är mot Amigo. Nu vill jag ju ha fler Rambotäcken:laugh:.
20190122_234641.jpg
 
Välkommen i dyra klubben. Jag tror medlemskapet är livslångt.

Dock måste de göra ett 100 grams wug snart damnit
Jag har sålt mina wug:p. De var anledningen att hästarna bara hade halv man när tävlingssäsongen började, så har bytt ut till avtagbar hals på alla utetäcken :). Utetäckena är dock från Amigo och de får vackert duga :D.
 
Tycker att de ser så vansinnigt tunga och klumpiga ut!
Det kan nog vara lite modellberoende. Jag tycker inte det är nån skillnad på de jag har och HW. Däremot är PE lättare än Shire. Sen blev jag så löjligt besviken på mitt enda Rambo-täcke jag investerat i, så jag är nog väldigt svårimponerad på deras grejer.

Men synd att jag inte använder innetäcken, den gröna färgen på ditt täcke är jättefin.
 
Shoppat 100g täcke, fleecetäcke, boots, tyglar, martingal och ett grimskaft.
Behöver bara ett bett sen tror jag att vi klarar oss en stund.
Hoppas bara det hinner komma före vi ska hämta honom
 

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 312
Senast: ii-ssa
·
IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
279
Senast: Rie
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
7 055
Foder & Strö Hej! Jag är lite nyfiken på / intresserad av grovfoderanalyser. Skulle ni vilja dela med er av era och skriva var i landet, när de...
Svar
1
· Visningar
460
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp