Shoppingtråden del 4

Har köpt ett nytt vintertäcke till en av hästarna samt halsdel från Premier equine. Sen har jag köpt lite hippolyt godis på black friday rea samt foder med bra rabatt. Gillar att "fynda" på riktigt saker som tex foder osv som det nästan aldrig det är rabatt på.
 
Köpt på black friday:
En pannlampa, lumonite compass R. Tydligen bland det bästa på marknaden, 1250 istället för 1500.
En mobil. Tyvärr inte till extrapris, men min gick sönder förra helgen. Dock fick jag typ 100gb extra surf.
Hundmat, fågelmat till 25%
Skoputs till ordinarie pris (120kr)
Rakblad till bra pris.
Schampo till 25%

Sen hade jag tänkt köpa ett madrassöverdrag, men det blev inget extrapris på det, så avvaktar. Samma med en ny eterisk olja till tvättmaskinen.

Ska gå på jakt på ett par nya skor till sambon om det råkar vara bra pris.

Jag har alltså inte köpt något oplanerat, förutom vissa förbrukningsvaror, men det känns helt okej! Inget till hästarna, hade span på ett schabrak, men det blev "bara" 20% på det, så det får vara!
 
klickade hem ett hästtäcke från hööks

700 istället för 1000,- vintertäcke

Dum som man är köpte man ju en mindre häst än alla tidigare :cautious: det mesta kan man använda till henne men mina tidigare mastodonthästar med 165 i täcken XL på grimma/träns och 145 på maggjord passar inte fröken 165 nätt i typen med ponnyben och cobhuvud.
 
B11E7470-5E69-49E8-9801-A94228F188D2.jpeg


Matchade dragbilen väl.

Återstår att se vad prinsess-ponnyn tycker om släpet!
 
Jag har egentligen shoppingstopp till hästar.
Men så dök det upp ett begagnat Rambo duo 100g med löstagbar hals. För 600!!!!!!! Hämtar det imorgon :love:
Kommer nog kunna sälja ett Amigo med hals i samma tjocklek(som är en storlek för stort) för mer pengar, så jag går kanske plus :rofl:
 
Jag beställde ett fieldmasta täcke från horsemeup på rean. Rätt storlek och bra nedsatt pris.

Var tveksam om jagvågade beställa därifrån men valde att betala när jag fått varan iaf. Såg framför mej att täcket kom nånstans där i februari eller så :cool:
Beställde sent den 26e och täcket fanns att hämta lunch den 28eO_o :D

Passar super!
Valde mellan amigo med ’nya knäppningen’ och rhino. Men tänkte att jag måste prova. HW har jag en hög redan.
Halsen såg spännande ut och täcket verkade ha fått ba betyg.

Vill egentligen inte ha fast hals heller men vi får leva med det.

Jättenöjda!
 
Bara jag som har "löfte" om att endast köpa begagnat i hästväg? Ur ett ekonomiskt och hållbarhetsperspektiv :)
 
Bara jag som har "löfte" om att endast köpa begagnat i hästväg? Ur ett ekonomiskt och hållbarhetsperspektiv :)
Jag har "typ" det! Jag försöker i alla fall, vissa specifika grejer kan vara svårt att hitta, men jag skulle säga att 90% är begagnat.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 257
Senast: ii-ssa
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
4 590
Foder & Strö Hej! Jag är lite nyfiken på / intresserad av grovfoderanalyser. Skulle ni vilja dela med er av era och skriva var i landet, när de...
Svar
1
· Visningar
421
Senast: sweep
·
Svar
1 121
· Visningar
112 438
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp