Shoppingtråden del 4

Har varit på rean på Stockholm Hästsport idag. Kom hem med ett par ridbyxor till bra pris och ett par lindor som jag köpte på ordinarie pris. Nöjd med båda även om inget direkt var grönt vilket var planen.

2EC25F8D-6CA5-4625-BDAE-C9EA947D3F96.jpeg
 
Jag köpte ett PS Nirak här runt jul som nu passats in ordentligt i förberedande inför att min kamel skall till sin PT i vår. Dåliga bilder men jag tyckte passformen var super för henne :up:
SfqZn89.jpg

gzbPd31.jpg

Pannbandet är inte original utan ett av mina tidigare inköp från brittiska Equiture. Handgjort och specialbeställt med stenar i clear crystal, rose opal och crystal vitrail light:love:
FB_IMG_1547137582453.jpg
 
Funkar de utan vantar över?
Ja, men dom är väldigt, väldigt tunna(kan skriva på telefonen utan problem) och jag tror man skulle nöta ut dom onödigt fort.

Jag har ett par tunnare vantar över och det fungerar kanon!

Dom har även fodrade och förstärkta modeller för lite mer pengar :)
 
Ja, men dom är väldigt, väldigt tunna(kan skriva på telefonen utan problem) och jag tror man skulle nöta ut dom onödigt fort.

Jag har ett par tunnare vantar över och det fungerar kanon!

Dom har även fodrade och förstärkta modeller för lite mer pengar :)

De mer förstärka än ofta så otympliga :/ Jag fryser lätt och som fan men vill ha tunna vantar. Mission impossible typ
 
De mer förstärka än ofta så otympliga :/ Jag fryser lätt och som fan men vill ha tunna vantar. Mission impossible typ
Jo, det är antingen eller, absolut. Med tunna vantar skulle mina fingrar trilla av, så det är inte ett alternativ för mig :rofl:
Man kan ju hitta ett par vindtäta, tunna vantar att ha ovanpå, om man letar lite? Men smidig kan man nog ändå inte kalla dom, det är ju långa vantar med ett litet batteri på handleden.
IMG_20190124_124836.jpg
 
Jo, det är antingen eller, absolut. Med tunna vantar skulle mina fingrar trilla av, så det är inte ett alternativ för mig :rofl:
Man kan ju hitta ett par vindtäta, tunna vantar att ha ovanpå, om man letar lite? Men smidig kan man nog ändå inte kalla dom, det är ju långa vantar med ett litet batteri på handleden.
Visa bifogad fil 24419
Jag är så löjlig förtjust, idag, -16,5 och varma händer!!! :D (då gjorde jag dessutom i ordning hästen i hagen, tränade och fixade, mockade hagen och packade höpåsar utomhus. Fick stänga av vantarna när jag ridit och gjorde resten med dom avstängda) hade dom inställda på steg 2/3. Nästa år ska jag köpa sulor också. :love:
 
Har köpt ett par Roeckl wago, massa nya ridstrumpor bl.a i ull, nya muckboots att rida i och ett bomber bett till 5 åringen.
 
@grodan21

Jag har alla modeller. Bortskämd med Rambo Wug så tycker jag inte PEs halvhals sitter lika bra på min. Eventuellt att de med lös hals sitter snäppet bättre om bogen men gillar samtidigt deras helhals väldigt mycket, de gör verkligen sitt jobb i att skydda mot väder och vind. Har bara de rejälaste yttertygen och tycker de är helt suveräna.

Min hade täckespremiär idag faktiskt inför 1 dygns kommande nederbörd runt nollan o kombo med blåst. Tog på halvhalstäcket utan foder och de lämnar verkligen inget utrymme för blåst och skitväder, gilla!
 
Jag har varit på Börjes :nailbiting:

Det blev ett fullcheekbett (har ofta svårt att hitta dem i 10,5), nya stigläder till galoppsadeln för de var så billiga (min nya hoppsadel får de som är på galoppsadeln idag, de var så billiga eftersom de var jättekorta och till barn :laugh:), ett schampo som är rosa och luktar hallon ( det var på rea :angel:), en fancy gjord till dressyrsadeln, en luva till hästen, ett pannband till mig, en selhängare till mina tömmar och typ tusen andra saker kändes det som :p

Sen åkte jag och hämtade min nya hoppsadel jag köpte för några veckor sedan och fick en Rambo-flughuva :D

Nu måste jag röja lite plats i sadelkammaren också... :rofl:
 
Var på granngården och köpte lite spån, torv, mineraler och spånpellets.
Mamma var snäll och köpte ett ulltäcke :)
 

Bifogade filer

  • A1D36EE9-E242-4EE0-BE33-0B012B0F4872.jpeg
    A1D36EE9-E242-4EE0-BE33-0B012B0F4872.jpeg
    163,6 KB · Visningar: 53
Shoppat lite åt mannen i mitt liv idag. Fick presentkort på hööks i julklapp plus att jag tydligen hade 80 kronor i rabatt check ;-)
 

Bifogade filer

  • BD758F63-D461-4160-AA83-84B60757E759.jpeg
    BD758F63-D461-4160-AA83-84B60757E759.jpeg
    462,1 KB · Visningar: 33

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 251
Senast: ii-ssa
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
4 585
Foder & Strö Hej! Jag är lite nyfiken på / intresserad av grovfoderanalyser. Skulle ni vilja dela med er av era och skriva var i landet, när de...
Svar
1
· Visningar
421
Senast: sweep
·
Svar
1 121
· Visningar
112 290
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp