shortchaps/benläder

B

**BORTTAGEN**

ska köpa nya eftersom mina är sönder.
provade jacsons i nappa, skitsnygga men ingen storlek passade! M var ngt för trånga, var rädd att dragkedjan skulle spricka :D, och L var för stora både på längden o bredden.
Hur är hööks benläder? nån som har någon erfarenhet, eller tips på andra bra benläder, inte för dyra med bra kvalitet?
:)
 
Jeg har shortchapsene fra Hööks. De er fin passform på dem. Men desverre har remmen øverst oppe ved kneet røyekt. Men jeg har bare klipt resten av, og bruker de uten reim her og bare glidelås. Fungerer bra det også. De er veldig deilige å ri i iallfall. Og ikke så dyre :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 302
Utrustning Ska köpa ett nytt ländtäcke inför vintern och vill gärna ha lite tips! Vill ha: - Fleece eller ull i bra kvalitet, alternativt ngt...
2
Svar
24
· Visningar
2 067
Senast: Harmomini
·
Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 324
Senast: Shixle
·
Utrustning Jag beställde hem ett par Opus High Rider från MH i veckan då de håller på att sälja ut den och några andra modeller till nedsattpris...
Svar
3
· Visningar
972
Senast: Fanny1012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp