Shortchaps

I

idsling

Ska köpa ett par nya shortchaps och vet inte vart jag ska
börja i den djungeln.
Vill ha ett par i skinn, helst släta.
Någon som vet några sådana som är av god kvalitet och
iaf inte kostar mer än runt 1000 kronor?
 
hööks? börjes? Märket Jacson är väldigt bra, det rekomenderar jag starkt.
 
Jag hade Jacson shapsen förut..och de går sönder efter ungefär ett år, men det beror ju helt på hur mycket man rider också.
Men annars kan jag rekomendera dig att gå in på www.equalityline.se och kolla under "chaps" så finns där jätte snygga fasst de kostar 1300:- men de håller ju!
 
jacksson har mkt trevliga chaps i olika material till bra priser.
 
Har ett par jacson, dom ramlade isär efter ganska kort tid.. Dyons är så snygga men höll inte så länge, för tunna... (en kompis hade såna)
Behöver ett par som håller bra kvalitet, rider ca 4
dagar i veckan så de slits ganska bra.

Dom som finns på hööks, är dom bra?
eller har samma kvalitet som deras andra grejer?

Vet att mountain horse har några snygga,
vet nån något om dem?
 
Jag har ridit i genomsnitt fyra hästar om dagen i mina Dyonchaps som jag har haft i ett år. De håller än. :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
691
Senast: valy
·
Övr. Katt Behöver köpa en kattlucka men det är ju värsta djungeln. Vill ha en bra pålitlig lucka, som öppnar och stänger som den ska, håller tätt...
Svar
16
· Visningar
838
Senast: KesoNeso
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
356
Senast: liiinnea
·
Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
655
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp