Nepenthe

Trådstartare
Ja, vilka är era favoriter?
Jag vill hitta några jag typ vill bo i i sommar 🥰
Jag har stora lår, stor röv o ganska medium midja. Vill inte att de gör ont att sätta sig eller blir bluppigt. Vill heller inte att de letar sig in i röven när jag går…
Fickor ska de va! Riktiga

Har ni någon favorit?
Tänker prova endel imorgon
 
Jag har mjukisbyx-shorts väldigt ofta :angel:
Annars gillar jag friluftsshorts i softshell, då kan man ha stretch, ordentliga fickor osv. Helsvarta brukar kunna se ganska bra ut :)
 
Jag har mjukisbyx-shorts väldigt ofta :angel:
Annars gillar jag friluftsshorts i softshell, då kan man ha stretch, ordentliga fickor osv. Helsvarta brukar kunna se ganska bra ut :)

Ja har mjukisshorts med oftast. De jag har är dock ganska korta.
Ska kika på lite olika jeansshorts imorgon.
 
Hittade du några shorts @Nepenthe ? 😊

Jag behöver också verkligen köpa shorts!
Utöver sov- och träningsshorts äger jag två par, som väl egentligen inte sitter helt hundra de heller.

Jag gillar ljusa jeansshorts som sitter lite löst sådär, ska leta efter såna. Mjukisshorts för enklare sammanhang låter ju nice det med!
 
Jag gillar jeansshorts och såna där tunna sladdriga shorts. Jeansshortsen när jag ska iväg och göra saker och de tunna sladdriga när jag bara ska vara hemma eller åka till stranden.
 
Hittade du några shorts @Nepenthe ? 😊

Jag behöver också verkligen köpa shorts!
Utöver sov- och träningsshorts äger jag två par, som väl egentligen inte sitter helt hundra de heller.

Jag gillar ljusa jeansshorts som sitter lite löst sådär, ska leta efter såna. Mjukisshorts för enklare sammanhang låter ju nice det med!
Beställde från Shein 🙈
Vet att man inte ska det men hittade tre som ser lovande ut.
IMG_2473.jpeg

Provade även de från förra året men de är för små…
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vet finns många här inne som bra hitta kläder. Så nu ber jag er om hjälp! Jag blev av med en favorit tröja tidigare idag, dock beställt...
Svar
10
· Visningar
844
Senast: Enya
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 915
Senast: Cattis_E
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 098
Senast: Whoever
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 772
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp