• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mount Never Rest
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 910
M

Mount Never Rest

Nu behöver jag lite hjälp att hitta en showfilt!!!
Jag har haft en 20tal olika adresser till hemsidor som säljer western grejer. Men allt har försvunnit i en data krasch:( Så nu vill jag ha lite hjälp;)

Det jag letar efter är alltså en showfilt, inte en lång filt utan max 36"x36". Min nuvarande är 32"x36" så allt däremellan är av intresse:D

Färgen spelar stor roll men jag vet inte vad för färg som jag vill ha, så ni får använda egen fantasi! Men den jag har nu är röd och svart mönstrad med lite vitt.. Så gärna någon annan färg...

Den får inte vara super dyr.. Gränsen är ca. 500.-

Här är en bild för inspiration:D :Bild (OBS! Jag är inte galen, jag vet att det är en padd på bilden)

Sv: Showfilt

Om du går in här www.western.nu så kan du hitta länkar till alla försäljare av Westerngrejer. Sen är det bara att surfa runt, tills du hittar någon som du gillar! :)

Kollade på bilden, och du har ju en ganska mörk häst, så då kanske lite färg på filten inte vore helt fel? ;)

Sv: Showfilt

Det var ju där jag hittade alla länkar från början, tack:D

Liknande trådar

Western Ska försöka sy mig nya tävlingskläder inför sommaren. Kan inte riktigt bestämma mig med färgerna bara... Har köpt en mönstrat töjbart...
Svar
10
· Visningar
1 386
Senast: sarma
·
M
Foder & Strö Hej! Här kommer ytterligare ett rop på hjälp ifrån en hästägare som drabbats av kvothysteri som det så fint kallades i en annan tråd... 2
Svar
29
· Visningar
3 827
Senast: madeleine71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka