showkläder

L

Little_Chance

Vart i hela världen (bildligt talat ;)) kan man få tag på snygga såna?

Hjälp mig..!
 
Min kompis skall börja sy showkläder.
Just nu så har hon redan massor att sy men vi hoppas väl på att hon kan börja att ta emot beställningar senare. Om ni vill se hennes kläder så kommer Team Abrahamsville att rida i ett "smakprov" inom kort.
Skriv gärna om ni är intresserade av att köpa showkläder billigt så att vi vet om det finns någon marknad för det.
Hon syr efter era önskemål.
 
Jag köper gärna kläder! Tycker att det är svårt att handla kläder, hittar aldrig något som jag gillar utan nu rider jag i kläder som jag egentligen inte trivs med.
 
hej!!

jag är lite "kinkig" med show kläder o tar inte på mig vad som helst, då rider jag hellre i en vanlig skjorta än att ha "fin-kläder" som jag inte tycker om. men min mamma jobbar med sömmnad o hon sydde en svartglittrig polotröja o en väst, annars hade jag nog ridt i min skjorta än!!!

/Fia :D
 
Second hand!!!!!! :D Det mesta av mina showkläder kommer därifrån eftersom jag inte har råd med några dyra specialsydda grejer......
I fredags hittade jag en väst för 10:- på Kupan och en Jacka för 30:- på Gengåvan (båda dessa ligger i Karlstad) och det var snygga grejer.... :D :D

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:
 
Jag har sett att Lil´s Western Store har slinkys till bra priser. Jag känner en som har köpt västar av hon som syr upp åt Lil´s, både billigt och MYCKET snygga. Det är Marita Sundin i Umeå som sydde dom. Det går t.o.m. att måttbeställa.
e-mail: marita.sundin@telia.com

;)
 
Kul det verkar dock finnas en marknad för sånna kläder, hon har just sytt upp en uppsättning kläder till team abrahamsville dom är skit snygga.
 
Vilka tävlingar ska ni ut på, så man kan få se dem???
Eller kan du lägga ut nån bild på nätet nånstans???
E nyffiken... :D
 
tjingeling
Jag beställde mina hos www.pryss.just.nu kanonsnygga jag lovar!!!! dessutom kan du välja presic själv hur du vill ha dom och när
lycka till kramiz Thessan :banana:
 
Förhoppningsvis så blir det redan på HJWRs KM nu den 27:de.. Men det är inte säkert att kläderna är klara då. Vi väntar på dragkedjor till den långe i teamet.he he
 
Sv: showkläder

Hej på er det verkar som om det är ett problem med showkläder.
Vi tyckte också det då det är roligt att vara fåfängd och byta mellan klasserna.
Priserna på marknaden tillåter inte detta så vi började sy själva.
Många ville beställa av oss så på den vägen är det.
Kläder vi gjort finns att se på http://se.msnusers.com/Bettnic/home.htm
Tycker ni att seten är bra eller har åsikter får ni gärna kommentera detta/annica
 

Liknande trådar

Hemmet Mitt gamla diskställ börjar bli slitet så jag tänkte byta upp mig. Gillar egentligen det gamla rent praktiskt men det är inte det minsta...
2
Svar
24
· Visningar
1 166
Senast: Sleepan
·
Kultur Jag försöker komma på namnet på en amerikansk skådespelare, men det kommer inte fram. Han var mest aktiv skulle gissa 90-talet...
Svar
3
· Visningar
482
Senast: AbCdE
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 052
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
20 675
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp