Shy Feeder ny version?

Snubbelfot

Trådstartare
Den senaste dunken Shy Feeder jag köpte är blekgul och luktlös istället för som vanligt djupröd med sötaktig lukt. Nån mer som noterat samma sak?
 
Shy Feeder finns faktiskt inte med på Forans (irländska) hemsida. De anger Eclipse Biofarmab som svensk distributör, men på deras hemsida finns inga Foranprodukter alls. Hmm. Får ringa dem i morgon.
 
Ett telefonsamtal rätade ut ett par frågetecken. :)
Biofarmab står angivet på Forans hemsida som svensk distributör, men sedan Willab köpte Biofarmab för några år sedan så är det på Willabs hemsida som den svenska informationen om Forans produkter finns.
Och ifråga om Shy Feeder är det mycket riktigt så att den har nytt recept, utan färgämne och med tillskott av vitamin B2.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
809
Senast: Zacci
·
Hemmet Främst påslakan men även underlakan. Använde innan Hemtex eco smooth, de var mjuka och kliade inte men ändå inte för sladdriga. Nu finns...
Svar
13
· Visningar
463
Senast: Shaggy
·
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 002
Senast: Cattis_E
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 200
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Brexz
  • Ingen fart på agilitytävling
  • Bra och smakligt blötfoder?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp