Sicken annons...

F

Flo-Jo

Våran han hund "Tequila" vill bli pappa. han är nästan 2 år gammal och är jätte trevlig och vet hur man ska charma en tjej :)

han är en blandning av schäfer 80% och en fluffig irländsk fårhund 20% (kolla in på Google bilder om ni har inte sett rasen)
pappan till Tequila (schäfer) var en polishund,mamma är en ställningshund

Han har aldrig visat något tecken på aggressivitet(förutom vakt skällning), han är som en liten nalle björn man bara vill krama!

höjd i manken : runt 63-65 cm

Mycket snäll , vänlig , frisk , snygg , lekfull , avm , vacc. älskar alla hundar,valpar,barn osv.

om ni har en fin frisk tik(kan vara renrasig eller blandning), mejla mig direkt,eller smsa bara(högtalaren funkar ej). **************kollar mejl varje dag
det är ju underbart att ha full hus med söta valpar som sen ska man hitta ett nytt mysigt hem när de har vuxit till sig lite.
valparna är ju ingen besvär eftersom mamma tar hand om de och matar de osv.

vi finns i västra Götaland-Skaraborg men vi kan utan problem(om ni kan betala bensinkostnaden) besöka er med Tequila nästan runt hela sverige , ni måste bara ha koll på tikens löp dagar så är det perfekt !om det behövs så ska besöket göras om.

(Endast seriösa)
parnings avgift 500 kr(pengar till våran tequila).
det enda vi vill ha är att vi får välja en valp(mamman får ju runt 8 valpar).
MVH/Indreja
 
Sv: Sicken annons...

Herre min ge, någon behöver väcka människan från sin uppenbarliga sömn :p

Och ge henne presentkort på en kastrering av hunden hos närliggande veterinär
 
Sv: Sicken annons...

tänkte på de i slutet hur vet man att mamman får 8 valpar..om man redan listar ut de..haha smart får väl maila och fråga vad hemligheten är?:crazy:
 
Sv: Sicken annons...

titta vilket mail jag fick idag då.

Husky valp köpes betalar bra!!

jag har funderat ett tag att skaffa hund och nu har jag bestämt mig, så mejla mig om du har en husky valp.
hmm..visserligen min hemsida är nere men har informerat gubben om att jag bara äger pojkar=)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Citerat från annons hittad på nätet...: "... De utforskar naturen och matar in en massa intryck. Tur om de hamnar i familjer med barn...
Svar
14
· Visningar
2 457

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp