sida med samlade tävlingar

desiree

Trådstartare
finns det någon sida där man kan se alla kommande tävlingar för respektive gren? eller får man vackert sitta och leta upp alla små/stora klubbars egna hemsidor och leta?
 
Sv: sida med samlade tävlingar

Du hittar propositionerna på Sv ridsportsförbundets hemsida
 
Sv: sida med samlade tävlingar

Propositioner för regionaltävling och högre finns på förbundets hemsida.
Propositioner för lokaltävling och regionaltävling finns på distriktets hemsida. Olika distrikt är olika ambitiösa i detta, en del har länkar direkt till propositionen, en del länkar till klubbens hemsida så får man leta själv och andra har inga länkar alls, bara namnet på klubben så då får man leta reda på ev webadress själv (det är ju inte alla klubbar som har en hemsida).
Propositioner för inbjudningstävling bör finnas på din klubb om klubben är inbjuden
Propositioner för klubbtävling finns på klubbens hemsida (om de har någon), på klubbens anslagstavla/i klubbtidningen eller hur de väljer att nå ut till medlemmarna.
 
Sv: sida med samlade tävlingar

Man hittar dem på distiktens hemsidor.
Mittsvenska distiktets (jämtland/medelpad/härjedalen?)hemsida: www.mittsvenska.com
 

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 887
Senast: mars
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 144
Senast: WBanna
·
Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
1 800
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 158
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • hjälm till avlångt huvud?
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp