Sida som streamar serier (Tredje Skiftet)

canine

Trådstartare
Som ett obotligt fan av den gamla serien Tredje Skiftet (Third Watch) undrar jag om någon här har tips på någon pålitlig sida som man kan streama (denna serie) från? Jag vet att det finns netflix, HBO m.m men tyvärr finns inte denna serie där. Jag har hittat några utländska tex tvmuse men är rädd för att få virus och eller att det ska vara någon dold kostnad som man bli fast i..

Serien gick 1999-2005 och pga upphovsrättsliga skäl med musiken i serien har fortfarande enbart 2 av 6 säsonger släppts på dvd (i europa enbart säsong 1 :( :cry: ) Jag hade tidigare alla säsonger nerladdade (när det var lagligt för lääänge sen) men blev sedan av med alla utan 2 st och har verkligen craving efter att få kolla igenom hela igen :love:

Är det någon mer här som är eller varit ett fan till denna serie btw? så :cry: att det inte blev mer än 6 säsonger och att de inte ens släpps på dvd, det hade så mycket som ingen annan liknande serie har eller kommer ha :love::heart
 
Jag använder en sidan som heter Primewire till att titta på lite äldre serier som är svåra att få tag i, tex Cityakuten. Det är en online streaming sida, man skapar ett konto och sedan är det bara att titta. Har hittills inte fått några virus och har använt sidan nästan dagligen i över ett halvår :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp