Bukefalos 28 år!

Sidan kan inte visas o.s.v.

K

Kimz0r

...har jag fått en hel del av den senaste veckan/senaste veckorna, vid olika tider på dygnet, säkert minst en gång om dagen. Oftast högst tillfälliga avbrott, men nu senast var det några minuter. Det går samtidigt att surfa på andra websidor. Vad händer? Det är jobbigt. ;)
 
Sv: Sidan kan inte visas o.s.v.

Så har Buke varit till och från för mig nästan så länge jag kan minnas. Detta i såväl IE som Firefox, med tre olika operatörer i två olika länder.

(Och det här svaret gav väldigt mycket, o ja. :angel: )
 
Sv: Sidan kan inte visas o.s.v.

Då våndas jag i varje fall inte i ensamhet.
 
Sv: Sidan kan inte visas o.s.v.

Jag har haft det problemet, tycker dock att det blivit bättre senaste dagarna. Dock fick jag ladda om den här sidan två gånger för att lyckas öppna den. ;)

Det står att anslutningen till servern bröts tror jag, kommer inte ihåg exakt vad som står. Högst irriterande dock.
 
Sv: Sidan kan inte visas o.s.v.

Jag har samma problem, tror varje gång att det är nån av kaninerna som gnagt av bredbandskabeln. men som sagt, det funkar ju med andra sidor. Men lite irriterande är det allt. :devil:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
431
  • Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
619
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
Svar
13
· Visningar
996
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 212
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp