'sidan kan inte visas'

astronaut

Trådstartare
På vår dator, på en viss sida så kan man enbart vara inne där 5 min i streck.. sen kommer 'sidan kan inte visas' upp .. jämt!:crazy:
Det händer aldrig så på andra sidor eller så bara den sidan. Vilket är jävligt störande iom att jag brukar ha 30 mail o 5 - 6 gbinlägg (vilket är omöjligt att svara på inom 5 minuter).

Det funkar hur bra som helst på andra datorer men inte denna ..

Ngn som har ngt tips på vad det är för fel?

Sv: 'sidan kan inte visas'

kan tillägga;
man måste vänta i ca 1 - 2 timmar innan man kommer in på sidan nästa gång..

Sv: 'sidan kan inte visas'

Det låter som du har fel på din uppkoppling. Försökt uppdatera drivrutiner och dylikt för modem och inställningar?

Carat skrev:
På vår dator, på en viss sida så kan man enbart vara inne där 5 min i streck.. sen kommer 'sidan kan inte visas' upp .. jämt!:crazy:
Det händer aldrig så på andra sidor eller så bara den sidan. Vilket är jävligt störande iom att jag brukar ha 30 mail o 5 - 6 gbinlägg (vilket är omöjligt att svara på inom 5 minuter).

Det funkar hur bra som helst på andra datorer men inte denna ..

Ngn som har ngt tips på vad det är för fel?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 124
Senast: Johanna1988
·
Skola & Jobb Hur ska jag hantera min kollega? För 6 veckor sedan började jag på ett nytt jobb. Jag fick dela rum med en man som verkade trevlig om... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 826
Senast: Stalone
·
Gravid - 1år Spinoff på nattjobbs-tråden! Utlämnande och långt :o Är i valet och kvalet om jag måste ta tjänstledigt och söka nytt jobb. Jag trivs... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
21 217
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Erfarenheten här verkar ofta vara bättre än den på hälsocentralen kan jag känna så vill höra vad ni vet. Jag börjar ledsna på att ha ont...
Svar
12
· Visningar
9 634
Senast: Javan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka