Bukefalos 28 år!

Sidepass front?

Krockodil

Trådstartare
Vet inte om inlägget ligger rätt??

Hur lär man hästen sidepass front? Eller det finns säkert många olika benämningar men när hästen går rakt i sidled emot dig.
Sidepass away är jag fullt införstådd på men jag kan inte vrida om det hela och komma på hur det fungerar åt andra hållet. :crazy:
 
Sv: Sidepass front?

Japp det heter sidepass front:)
de bästa är att ta kontakt med en tränare. Gå gärna in och kolla på denna sidan: www.horse-vision.se
Det är svårt att förklara på internet och det finns olika vägar att göra det men det är en del för-arbete:)
Lycka till:)
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 524
Senast: Juli0a
·
Dressyr Det är ganska få topphästar som går ute i stora hagar med kompisar. De finns absolut men är verkligen inte vanligt. Är inte helt med på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 618
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 385
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 088
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Brukshundar och könsbunden aggressivitet
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp