Bukefalos 28 år!

Sigma Dressyr till rak rygg

B

**BORTTAGEN**

Någon som vet hur Sigman är i bommen?
Har läst en del trådar om sadeln här på forumet, men har inte fått något direkt svar på hurdana hästryggar den passar på...nån som vet?
Sen undrar jag också om nån vet hur många grader bommen är på den vida modellen av Sigma Dressyr.

:)
 
Fler med problem att hitta passande sadel till rakryggade hästar! ;) Det verkar som om Griffin-sadlarna kan passa rakryggade hästar så jag ska testa en sån för jag gillar syntet skarpt och Wintec passar inte... :( Sigma vet jag inte men den ser ganska rak ut. Annars så ska sadlar med kilbossor passa bättre på raka hästar. Lycka till!
 

Liknande trådar

Utrustning Bästa Buke! Ni brukar ju kunna era sadelmodeller. Jag har en arabhäst med superkort, platt o bred rygg med medelhög bred manke, rätt...
Svar
3
· Visningar
751
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 491
Senast: Hazel
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 184
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 237
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp