Sigman går sönder!?

S

__Stilett__

*morr* idag när jag red i min sigma dressyr, som jag sammanlagt använt ca 7 ggr (haft den ca 2 -3 veckor) så upptäckte jag att det blivit ett litet hål i sätet (inte just där man sitter dock). plus att ena sömmen börjar gå upp vid ett ställe...
fy f*n va sur jag blir och jag är verkligen pedant med min utrustning. självklart ska jag klaga, men väntar några månader till ifall det händer fler saker!!
hur gör dom, byter dom ut till ny sadel, eller lagar dom det?

min häst trivs med sigman och den passar iaf mkt bättre än tidigare sadlar jag haft, så det är ju helsjukt att den går sönder efter typ några ggr!!!
kanske bara är just denna sadel,,,

jag veta tt lågprisadlar är som dom är.
men 1 år räknar man ju med att den ska hålla iaf.

ngn mer som blivit drabbad?
 
Det bästa vore väl om du tog kontakt med H**ks direkt för att påtala felet, det står ju även i katalogen att man ska göra så om det gått fler än de 14 reklamationsdagar som de har.
Hööks Köpinformation
Går det längre kanske de inte vill göra något alls åt det... :crazy:

Nog borde den ha hållt lite längre :mad:
 
Jag har inte råkat ut för det, men klaga på engång!
Varför vänta :confused:
 
En vän till mig har en sigma. Den har hon haft i 3 år tror jag och är jättenöjd! Aldrig varit tresig eller dålig på något sätt.

Reklamera. Det är väl troligen en fabrikationsfel.
 

Liknande trådar

Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
3 976
Senast: Fiorano
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 186
Utrustning Har skrivit lite under dressyrsnack men eftersom det verkar bli en liten följetång så startar jag en ny tråd istället. Dom trådar som...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
22 111
Senast: DarkInNight
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 101
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp