Sigmasadlarna fr H**ks?

Noteca

Trådstartare
Är det ngn som har en sådan? Är de bra? Jag behöver en ny sadel till pållan och vill inte lägga ut så mkt pengar då hon ändras i ryggen nu under uppbyggnaden, så jag kommer få byta sadel snart igen. Nån som vet ngt om dessa?

Tacksam för svar! :bow:
 
Jag har en sådan och jag är nöjd med den! Den ligger OK och är skön att rida i. Den enda nackdelen är att den knarrar väldigt mycket....Men det är kanske så med syntetsadlar?
 
Jag har bara provsuttit i den.
Men jag gillade den inte.
Köp en griffin dressyr istället eller en maxam dressyr.
 
jag har en, den är skön, snygg och hästen har funkat med den.

men jag ska sälja den nu, har redan sålt av mina andra sadlar. ska spara ihop till en BRA sadel nu.
men sigman är inte dålig. har ingen panik att bli av med den så att säga. Så jag är rätt nöjd med själva sadeln.
 
Ok! Så man kan gott och väl köpa denna sadel då? :confused: :)
Jag kommer ju som sagt säkert att få byta sadeln om något år igen... :smirk:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 812
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 612
Senast: MML
·
Utrustning Ni sadelnördar, snälla hjälp och utbilda mig! Jag behöver uppenbarligen en ny sadel till min 4-åring. Dessvärre är hon bred och utan...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 259
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
556
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp