Bukefalos 28 år!

Signalementsbeskrivning

Itchie

Trådstartare
"En för ändamålet speciellt framtagen blankett skall användas" enligt SIF. Är det SH's konturdiagram eller finns en speciell bara för islandshäst?

ID-kontrollanten visste inte :crazy: . Välja någon annan ur kat. 1?
 
Sv: Signalementsbeskrivning

"Hej. Du har kommit till SIF's avelskansli. Vi har telefontid tisdagar 9-12". Ehhhh? *Tittar på klockan* *Kollar i almanackan*
 
Sv: Signalementsbeskrivning

När jag skaffade pass och chippade min islänning användes konturdiagrammet som SH har. Det var inga problem och det är inte allt för långt bort i tiden!
 
Sv: Signalementsbeskrivning

Avelskansliet ligger nere tills de lyckats flytta det till Strömsholm (läs i annan tråd om det). Men visst kunde de ändra sitt meddelande på tel.svararen!

/Malin
 
Sv: Signalementsbeskrivning

Ja, inte ska man behöva läsa det i en tråd på Buke, i alla fall :mad: .
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 896
Senast: skiesabove
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 572
Senast: Jeps
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 201
Senast: skiesabove
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 113
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp