Signaturen borttagen

Inte riktigt men nästan!

Egentligen vore det troligen det bästa att helt plocka bort signaturen då den i mitt tycke normalt inte tillför något till diskussionen.

Vill man ha något längre visdomsord på slutet av sitt inlägg står det var och en fritt att skriva in det varje gång.
Någon kanske anser detta vara jobbigt, men det är i så fall endast jobbigt för den som skriver in det. En lång signatur eventuellt med bilder är jobbig för i princip alla andra användare i varje inlägg.

För att det skulle vara rättvist och för att folk utan beskymmer skulle kunna ändra annat i sin profil bestämde jag mig för att plocka bort alla för långa signaturer, tyvärr åkte nog alla med även de som var kortare än den nya gränsen på 15 tecken.

De som vill har fortfanade möjlighet att lägga in exempelvis sitt förnamn som signatur.

Ett tips för er som vill att andra skall få en bättre bild av vilka ni är, är att fylla i användarprofilen under Kontrollpanelen. Där kan ni ange hemsida, sysselsättning, längre presentation av er själva m.m.

Vill ni läsa vad andra skrivit där, klicka på användarnamnet.
 
Egentligen vore det troligen det bästa att helt plocka bort signaturen då den i mitt tycke normalt inte tillför något till diskussionen.
Mycket bättre än 15 tecken! :smirk:
 
Tråkigt!
Att se någons signatur gör att man ofta direkt vet vem det är som har skrivit inlägget och jag anser att det säger lite om vem man är som person.
Gör det istället som alternativ för varje användare att visa/inte visa signaturer så får vi som vill (jag med flera) möjlighet att läsa dem!
 
Gör det istället som alternativ för varje användare att visa/inte visa signaturer så får vi som vill (jag med flera) möjlighet att läsa dem!

:bow: :bow: :bow: :bow: :bow:
Hoppas bara att Gunnar laser det inlagget ocksa!!!!!!!
 
Den är faktiskt en del av vem jag är!!!!!! :mad:
Så du får ursäkta men jag är faktiskt fortfarande förbaskad....... :mad: :mad:

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:
 
Jag ogillar också att sugnaturen är bortplockad. Den gav en inre bild av användaren, lika mycket som användarbilden gör.
 
Inget hindrar någon från att skriva in sin "signaturtext" i slutet på varje inlägg.

Långa signaturer som fanns tidigare tyckte jag gav en ganska tjatig bild av användaren.

Jag tycker att det användaren skriver som svar på vad en annan användare skrivit är viktigare för hur man uppfattar användaren.

Läs gärna mitt föregående inlägg också, igen. :)
 
Skulle FEM ynka ord vara för långt! Och vad tjatigt anbelangar så är det väl upp till användaren, personligen bryr jag mig inte om vad andra tycker i den frågan! Du har fortfarande plockat bort en bit av mig och det står jag för........ :( :cry:
Och förresten varför svarar du inte på mitt inlägg??????????

/Carina (som normalt inte uppför sig så här, men nu har JAG blivit avkapad) :bump: :bump: :banana: :banana:
 
personligen bryr jag mig inte om vad andra tycker i den frågan

Jag bryr mig om vad andra tycker, anser denna lösning vara mest bra för de flesta, läs vad jag skrivit i tidigare inlägg en gång till om du inte färstår. :devil:
 
Jo, jag kan hålla med om att alla signaturer kanske inte var så toppenbra. Men det jag menade med "inre bild" var, tja, det hjälpte till att ge användaren ett "ansikte". Litegrann.

Men men, äsch. Jag klarar mig bra utan den har jag insett :idea:
 
*suck* Jag "färstår" alldeles utmärkt :mad:.
Men vad du uppenbarligen inte "färstår" är vilket stort intrång på mig som du gjorde genom att ta bort signaturen....... :mad: Ja, jag tjatar om detta men jag står för min åsikt i det här fallet.......

/Carina (som lider av akut PMS just nu och därför är både ettrigare och envisare än vanligt, om det är möjligt) :bump: :bump: :banana: :banana:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Elitryttaren har blivit borttagen från Agria och Kraffts webbplatser. Hippson har sökt både Agria och Krafft för en kommentar.
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter ”Skriv som du pratar, sätt punkt när du andas”. Orden kom från Ingemar Helgoson, signaturen ”Everton”, som basade på VLT-sporten när jag...
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Douglas Lindelöw har varit en av Agrias ”profilryttare”. Efter anklagelserna om våld mot hästar är Lindelöw nu borttagen från...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Tvärtemot klimatmålen som förutsätter minskad biltrafik och vem vågar ställa en cykel i ett ställ som på bilden? menar signaturen.
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp