Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Silvano 1047!!!

R

Rosella

Vad tycker ni om honom? Och är det någon mer här som betäckt sitt sto med honom i år? (Har precis varit och kollat mitt sto på 90 dgr. Och är fortfarande dräktig. :D) Vore kul att höra om någon mer vågat sig på att prova honom!

R

Rosella

Ursäkta om jag är tjatig men...

Någon som har några åsikter om honom över huvud taget då??? Även negativa!

Har bara sett honom riden på hingstvisningen i våras...(men hade bara ögon för en annan hingst då) så jag har bara för mig att han rörde sig helt ok! Har hälsat på Silvano i boxen och var då super go. Körde ner huvudet i famnen på mig och ville bara gosa. Lugn och fin och väldigt trevlig. :love:

Någon???

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6473 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Avel Jag har funderat lite kring regeln i TR att dräktiga ston inte får tävla från månad fem och framåt. Är det någon som har någon idé kring...
Svar
10
· Visningar
743
Hundavel&Ras Jag ska inte skaffa hund. Nej, det ska jag alltså inte. Nix, näpp, nein. Inte alls. Men... Som förberedelse inför den dagen jag känner...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 664
Hoppning Halloj! Jag har fastnat i en dålig hoppspiral tror jag 😛. Som ponnyryttare hade jag ett ganska hyfsat mod och kunde styra runt min...
Svar
10
· Visningar
535
Fritid Visst borde det väl finnas en tråd här där vi kan dela med oss av våra trähantverk? :D Tänker att vi här ska kunna dela med oss av...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 403

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar