MissFideli

Trådstartare
Nu är Simon kastrat. Blev av med juvelerna idag, precis flytat till lägenhet och allt är bara skit just nu. Lillkillen :p

IMG_0161.JPG
 
Sv: Simon

Bilden är inte tagen idag, men nya bilder kan det bli på lördag. Han ser alltid butter ut, men det tycker jag är charmigt.
 
Sv: Simon

jag menade mest att det skulle vara för "juvelerna" är borta,jätte söt katt,min egen sitter just nu och tittar på mig :D
 
Sv: Simon

Toby :love: :love: :love:!

Vad.... välväxt han är :D

Och han har samma pipmus som mina katter, fast deras grå har ingen svans längre :p
 
Sv: Simon

Den där bilden är ju gammal, men du får se nya på söndag. Risken finns att jag har nån bild på helblå brittbebisar också, ska ev hälsa på en uppfödare då med 5 veckors-ungar.
När ägaren kom och skulle hämta honom som säger en av sköterskorna allvarligt att dom nog inte kan lämna iväg honom. Ägaren höll på att svimma, men det visade sig att han charmat in sig hos alla på kliniken :)
 
Sv: Simon

Ja, det är nog inte så många britter i den storleken i Arboga.
Han har precis flyttat till en gammal lägenhet i ett underbart gammalt hus. 50 cm djupa fönster där han kan sitta och vad gör han? Jo ligger under sängen !! Dom släppte honom lös i ena änden av lägenheten när han kom hem och han vinglade bredbent genom lägenheten till andra sidan där sängen fanns.
 
Sv: Simon

:eek: .. drar man ut hans snok litegrann så är det en klockren kopia av min Nils :idea: Fast Nisse är vid närmare betraktning lite längre och högre i kroppen... men iallafall, om inte tvillingar så bröder :D
 
Sv: Simon

Åhå.. :love:

Vilka kinder... och vilken mjukis... kanonsöt! :D
 
Sv: Simon

Naaw va söt han e :p vi skulle åxå kastrera våran kisse....men vi hann aldrig...för vi fick lov att avliva honom :( far blev allergisk :(
 
Sv: Simon

Med vinterpälsen och hans naturliga... ehm... nätthet, ser han ut som att han har påsjuka :angel: ;)
Men hans näsa är inte så platt :)
(jag har ingen digitalkamera, fick lust att knäppa massa bilder och lägga ut :( )
 
Sv: Simon

Nä, detta är ju en raskatt så näsan är ju nått som hör rasen till, även om jag tycker den är lite för kort. Men vacker är han !
 
Sv: Simon

Kasta hit den där OMEDELBUMS, så jag kan nypa honom i kinderna!!! :devil:
 

Liknande trådar

Hemmet Jag förstår inte varför det är lagligt att röka på balkong så det kommer in i andras lägenheter. Vi har nu i ett par år haft stora...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
7 320
Hemmet Vi har mycket Råkor där jag bor och nästan varje morgon har jag fågelskit på fönstren. Nu pratar vi inte om lite skit, utan mycket...
Svar
2
· Visningar
260
Senast: ufot
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kommit till skott och beställt medicin till mig själv online. Borde få det senast torsdag. Jag har också kommit till skott och...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: IngelaH
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
576

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp