Bukefalos 28 år!

Simulera dressyrstaket

Blandrastik

Trådstartare
Behöver träna på vita staket för att få till mina hörn. Visst kan jag åka, men det borde gå att göra nåt enkelt hemma. Behöver inte vara runt hela banan utan det är väl främst hörnen. Tips och ideer?
Har provat sockerbitar och bommar, men det blev inte riktigt bra.
 
Han kan få fullkomligt spader på vita staket, men helt utan regler, så det är mest för hästen. De bits jättehårt, ibland....tycker han.
 
Behöver träna på vita staket för att få till mina hörn. Visst kan jag åka, men det borde gå att göra nåt enkelt hemma. Behöver inte vara runt hela banan utan det är väl främst hörnen. Tips och ideer?
Har provat sockerbitar och bommar, men det blev inte riktigt bra.

Kan du inte köpa några plankor och bygga hörn av dem?
 
Min sambo byggde dessa förra året , typ 5 stycken så man kan få till hörn eller en kortsida typ med lite mellanrum :) Krävs inte alls så mycket material att få till :)

576578_10151434200871128_794616232_n.jpg
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
472
Senast: hamilton1
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
796
Senast: Nova123
·
Kläder & Bli fin Jag red i helgen och har ganska nya sköna ridthigts med hög midja, lite tjockare fluff på insidan. Jag ville inte riktigt hoppa ur dem...
Svar
17
· Visningar
1 024
Senast: Angel
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 532
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp