Sinad mjölk och ont i bröstet

Mirre

Trådstartare
Vaknade i morse med galet ont i ena bröstet, pumpar men får knappt ut någonting och nu sist fick jag inte ut någonting. Har varit lika med pojkarna också, har inte funkat att amma och har bara kunnat pumpa ett tag innan det helt enkelt inte gått att få ut mer. Och pumpa när man inte får ut något är fasen inte skönt. Men sådan här värk har jag aldrig haft, gör ont på sidan av bröstet. Tog två alvedon i morse och det hjälpte ett tag, sedan kom det tillbaka. Det är inte varmt eller något sådant, syns ingenting på utsidan. Känns inte spänt heller. Ska pumpa snart och se om det hjälper, men någon som haft likadant?
 
Kan ditt barn amma? Jag trot min son fick ut mer nät jag ammadr än pumpade. Kanske mjölkstockning på g? Varmt strilande vatten hjälpte mig medan jag handpumpade i duschen.. Jag fick aldrig mjölkstockning men var påväg få det några ggr och körde med amma massor och varma duschsr
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Är inte ute efter att någon ska försöka ställa någon diagnos nu, självklart är det ingen som kan det över nätet. Jag vill bara få lite...
2
Svar
25
· Visningar
3 912
Senast: Eurydome
·
Kropp & Själ (Nytt nick, gammal användare.) För att hålla det här inlägget från att bli en hel roman håller jag mig kort och skalar bort en del hel...
Svar
0
· Visningar
655
Senast: Mandarinen
·
Gravid - 1år Det är verkligen kris här, tacksam för alla råd. Hör jag en till som babblar om att det sprutar mjölk ur brösten klöser jag ögonen ur...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 434
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som sagt - min första föreställning om att jag skulle vara tillbaks på jobbet bara några dagar efter att jag hade brutit armen har jag...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp