Singelresa

PiperGarden

Trådstartare
Är medlem på dejtingsida, om än tveksamt aktiv :P
Såg nu att de anordnar en singelresa senare i vår och blev väldigt peppad på att åka. Men sen blev jag såklart väldigt fundersam, vilken sorts människor åker på dessa resor? Har ni varit på någon? Och brukar de va populära eller typ 5 pers...?
Den jag tittade på var utomlands med surfing, vilket ju skiljer ut en del människor till lite mer aktiva äventyrliga typer.
Men som sagt, era erfarenheter och tankar kring dessa resor? :D
 
Är medlem på dejtingsida, om än tveksamt aktiv :P
Såg nu att de anordnar en singelresa senare i vår och blev väldigt peppad på att åka. Men sen blev jag såklart väldigt fundersam, vilken sorts människor åker på dessa resor? Har ni varit på någon? Och brukar de va populära eller typ 5 pers...?
Den jag tittade på var utomlands med surfing, vilket ju skiljer ut en del människor till lite mer aktiva äventyrliga typer.
Men som sagt, era erfarenheter och tankar kring dessa resor? :D

Åk så får du svar på alla dina frågor plus resa och surfing :) :up:
Spännande ju!
 
Inga erfarenheter kring just singelvarianten, men har en bekant som var iväg med några vänner på själva surfingdelen och det var visst väldigt trevligt överlag, både folk och boende och surf.

Hade jag inte haft ett bröllop att besöka under den angivna perioden hade jag lätt åkt på den resan själv!
 
Tack för peppning! Bilen ska på verkstad på måndag, så är tillräckligt mycket pengar över efteråt så blir det till att boka :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 695
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 477
Senast: mars
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
21 081
Samhälle Jag har blivit erbjuden en suppleantposition inom en förening som är knuten till mitt jobb och där jag också är medlem genom jobbet. Jag...
Svar
5
· Visningar
557
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp