Singeltråden 52

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ceta

Trådstartare
Singeltråden 53

Hej alla glada!

Nu är det dags för en ny upplaga av Bukes bästa tråd :bump:

Alla är välkomna nya. gamla, singlar, dubblar, killar, tjejer, you name it ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Singeltråden 52

Jag undrar a) var posten är eftersom jag som den goda flickvän jag är har beställt en present till mannen helt appropå som jag vill kunna ge honom idag samt b) var mitt hallon till medryttare är eftersom vi ska åka till stallet snart.
 
Sv: Singeltråden 52

försökte ändra titeln, men lyckas inte :(

Kan nån kontakta mod? :o
 
Sv: Singeltråden 52

Men herregud, såhär kan vi ju inte ha det! Måste åtgärdas snarast!
 
Sv: Singeltråden 52

Haha nej nej, så allvarligt är det inte... ;) Sköjar bara!

Har snart städat hela lägenheten. Ska bara dammsuga och dra över badrummet lite också... Vad ska jag göra sen?? Tänkte se Kiss kiss bang bang ikväll, men det är ju ikväll det! Känner mig piggelin men alla är upptagna på annat håll och jag har redan träffat Hedinn idag och varit på promenad, skrivit lite på uppsatsen och ringt/mailat om lite saker... What to do what to do? Känner mig i samma sits som Undret, men ska jag dricka bubbel ikväll får jag nog göra det själv. :p Plus att mitt bubbel är lite mer guldigt i färgen och smakar mycket mer humle... ;)
 
Sv: Singeltråden 52

Oj vad effektiv du är! Klockan är bara tre, du har hunnit med mer än vad jag gör på en vecka...

Pride: Åh, roligt med SM-invigning!

Själv firar jag kvinnodagen med mina bästa vänner i hela världen! Nu dricker vi kaffe, äter mazariner och dammsugare, ikväll blir det tofugratäng, massa vin och dans hela natten.
 
Sv: Singeltråden 52

HAHA! :D Älskar att du bara "Åh, roligt med SM.invigning" och så vet du inte heller vad det är för nån. :p
 
Sv: Singeltråden 52

haha, SM- i banhoppning hålls på "min" klubb denna helgen :banana:
 
Sv: Singeltråden 52

Vårsolen gör mig effektiv. :D Det fanns tvättid nu så passar på att tvätta lite, typ kuddöverdrag och sånt som oftast förbises... :p Det känns mycket trevligare att vara hemma när solen inte uppmärksammar vartenda dammkorn som annars ligger framme! Dessvärre är det katthår överalt direkt efter att jag dammsugit...

Kul med sm-tävlingar pride! Nåt sånt sköj har inte jag att gå på. Men kanske får anse att jag fick roa mig för två veckor förra helgen, haha.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 098
Senast: Jeps
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 034
Senast: jemeni
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 944
Senast: Stereo
·
Övr. Hund Hej, ny här på forumet! Hur som helst, det som blivit för mig är att min sambo tvingade på mig en hund förra året då hen lovade att jag...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
13 181
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp