Singeltråden 55

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 55

Man kan i alla fall ha ett cheesy bröllopsfoto:

GilletteWed-1021.jpg
 
Sv: Singeltråden 55

KL

Vad tror ni om hemmagjort jordnötssmör i kalendern en dag? Det borde man vill bli glad för om man gillar jordnötssmör? :p
 
Sv: Singeltråden 55

(Jag övar på mitt framträdande i Göteborg. Översättning: Ja fina Sleepan, låter som en superduperidé!)
 
Sv: Singeltråden 55

Har nu varit ute en minisväng och sprungit. Det var HALT! Och endomondo berättade för mig att jag sprungit 1 km på 3 minuter och någonting. Om det ändå vore så väl.
 
Sv: Singeltråden 55

Man tar tydligen jordnötter och hivar ner i en matberedare i typ 3-4 minuter. Klart.
Rätt okrångligt :p

Duktigt sprunget!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag älskar min ras men efter att fått lämna tillbaka min tik pga hennes psykiska beteende har tankarna snurrat. Jag har landat i att det...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
11 683
Senast: Tiger tok
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 181
Senast: QueenLilith
·
Hundavel & Ras Hej! Tänkte att det skulle vara kul och höra vad ni tyckte vilka raser som skulle passa mig. Jag är 21år och haft hund sen jag var...
Svar
5
· Visningar
1 325
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Jag har suttit och funderat en del på nästa hund. Det lär dröja minst 1-2 år innan det blir aktuellt. Jag älskar ju schäfern som ras...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 700
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp