Bukefalos 28 år!

Singstar till PS3:an

Emtherlia

Trådstartare
Jag har nu köpt singstar till ps3:an :laugh:
Men det är en sak jag funderar på; man kan ju rappa till tex Eminem, men hur gör man för att få så bra poäng som möjligt? I rappen så är det man tex inga toner man ska träffa.:confused:

nån som vet?
 
Sv: Singstar till PS3:an

Det är sjukt svårt att förklara men... lär dig texten utan till och hur högt och lågt det far...och så vidare.....jag har ett singstar där man sjunger Jennifer Lopez-jenni from the black...och där är det rapp, men jag kunde texten från tidigare så de gick mycket lättare ...tex min bästis fick kämpa jätte hårt för att få 10 p så de varierar jätte mycket
 
Sv: Singstar till PS3:an

hmm, jag vet inte riktigt om jag förstår:crazy:

menar du att det är som vanligt som när man sjunger fast man får ingen "hjälp" med vart man ska ligga i för tonläge?
 
Sv: Singstar till PS3:an

jo de stämmer men ja tror inte att jag kan hjälpa någonting mer.. fast de var ju till inte så mycke hjälp :/ men du får nog klura vidare...eller mumla någonting
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 986
Senast: TinyWiny
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
825
Senast: Rosett
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 178
Senast: LiviaFilippa
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 287
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp