Bukefalos 28 år!

niardasp

Trådstartare
Vart köper man singstar så billigt som möjligt? Och vad kostar det, jag har ingen aning?

Är det så att man köper mikrofonerna för sig och spelen för sig eller finns det paketpris?
Vilka skivor har ni och vilka är bäst? :D
 
Sv: Singstar!

Det finns paketpris ;)
dvs mickar + ett spel.
Jag har själv bara endast svenska hits schlager.
Ska införskaffa några fler någon dag ;)
 
Sv: Singstar!

Vi (mamma) köpte det idag till min lillasyster, var på Ullared och shoppade loss...:angel:
Tror hon sammanlagt la 459 kronor eller liknande.. Köpte mikrofonerna och spelet var för sig.
 
Sv: Singstar!

Vi köpte ett paket med mickar o spel, däremot har vi ingen användning av spelet då vi kör singstar genom datorn. Funkar lika bra, enda skillnaden är väl att det är hur enkelt som helst att tanka ned kareokelåtar till det programmet så man kan ha hur många som helst egentligen. Kör man singstar genom PS så får man ju inte så många låtar/skiva.
 

Liknande trådar

Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
674
Senast: MissFideli
·
Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
462
Senast: Smoothi
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
4 986
Senast: MiniLi
·
Hemmet Hur 17 ska man kunna bestämma sig vad man vill ha? Jag är väldigt förtjust i OLED, den är så himla klar i färgerna. Men om man istället...
Svar
9
· Visningar
836
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp