Bukefalos 28 år!

SITS! (några idéer?)

Sv: SITS! (några idéer?)

Tycker det ser helt okej ut :) Men tänk på att försöka räta upp dig mer så att du får ett starkare överliv (mage och rygg) och att trampa ner hälen.

Fantastiskt söt fjording :love:
 
Sv: SITS! (några idéer?)

sitt mer på rumpan och driv med vaden istället för hälen.
driver man med hälen så förstörs hela sitsen, tar man ner hälen utan att driva med vaden så blir det bara konstigt och man skiftar mellan att ha tårna i vädret och driva med hälen.

rätar man på sig när man har hälen upp samt redan sitter lite framåt lutad så får man ingen balans, så ha foten i balans ha skänkeln lite längre fram när du står i lätt sits så får du bättre balans och sits.
 

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 308
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 145
Senast: Zpunk
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 193
Senast: tuaphua
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 309

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp